{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Sjove oplevelser {{forumTopicSubject}}

Lidt for historie...
Min Ox'er vallak Kalle på 5 år, står opstaldet ved min veninde som også er min chef...

Her til morgen da hun stod og børstede tænder, hørte hun en meget mærkelig lyd fra folden... Hendes første tanke... der er noget galt... Men men men... Det var min kære hest, som stod med oprejst hale, højtløftet hoved og ørene frem og gøede af postbudet... Og så var hubn færdig af grin... Har desværre ingen billeder... Men jeg kunne selv lige forstille mig det... Har virkelig fået anskaffet mig en forvirret men fantatisk hest....

synes bare lige jeg ville dele historien med jer...

Har I også oplevet nogle sjove situationer med jeres hypper....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove oplevelser
  • #1   13. jan 2009 lige frem gøede ??

    det lyder da underligt smiley


  • #2   13. jan 2009 Min veninde, som har haft med heste at gøre hele sit liv, har aldrig hørt ligende lyd...
    Hun har også gået og grint af det hele dagen...

    go idé.... ligger historieb ind med det samme....


  • #3   13. jan 2009 Jeg har prøvet, hvor jeg sjovt nok også var inde i huset, og også lige hørte noget ude fra folden, da jeg så gik ud, så jeg at det var Ismail der var igang med at "grønte" af nogle rådyr som han havde set i skoven xD Det lød virkelig mærkeligt!

    Jeg har også prøvet med min lille shetter, hvor jeg var inde i huset, og kunne høre noget rumlen og skramlen ude i stalden, da jeg så gik derud, stod min Shetlænder med hovedet nede i en sæk som der havde ligget ved siden af staldgangen, men du ude på staldgangen, sammen med en masse spande, strigler, træktorve og ja, bare ALT spredt ud over det hele... Det var så fordi at jeg havde glemt tidligere at lukke ordentligt for hans bokslåge, og så havde han lige fundet ud af at komme ud, og give mig en masse oprydning! xD

    Men sådan jo... xD XD XD xD

    smiley


  • #4   13. jan 2009 Sjov historie siger jeg også! Gøede, ja det lyder godt nok mærkeligt! hehe smiley

Kommentér på:
Sjove oplevelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce