Jeg må ikke springe på hende /'; {{forumTopicSubject}}
hej medlemmer i denne gruppe
Jeg har part på verdens dejligste ponyhoppe ved navn Tai Titika. Hun er en meget dygtig springpony, som har vundet alt muligt, og gør det stadig med ejer. Der er et lillebitte fastelavns-springstævne i min rideklub og jeg ville jo helt vildt gerne deltage! Der er 40 cm, 60 cm og 80 cm. ;)' men nu har jeg så fundet ud af at jeg ikke må springe på hende, da det kun er 'ejer' der må det! ;S Ejer's mor mener nemlig at hun kun skal have én springrytter! Ejer vil gerne have at jeg deltager! Jeg syntes ikke at der ville være noget ivejen med at deltage, for det er jo kun en enkelt gang, og meget lavt! ;/
Jeg var tilstede da ejer spurgte ejers mor, om jeg måtte. det blev jo så et nej, men jeg overvejer at spørge ejers mor, alligevel. jeg vil bare så gerne! Er også lidt bange for at blive uvenner med ejers mor over det..
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? /; overvejer at skrive en sms.
okt 2008
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 3 Emner: 204 Svar: 1.230
og skriv ikke sms ring eller gør det face til face
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.319
evt kunne hun havdet sendt et tegn til sin mor hvor hun så sagde nej, hvis det var mig måtte min part heller ikk springe på min pony, hvis hun ikk var egnet til det, lige meget hun så elskede ponyen, hvis jeg stadig havde mine ponyår til at springe den i... og sådan er det med mødrere der har "fået" deres barn til at blive en god rytter....
og sådan er konsikvensen (staves?) når man har part desværre, så skulle du evt tag en part hvor du må det hele
jul 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 105 Svar: 746
Jeg må ikke springe på hende /';
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside