{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder til tinker
  • #1   6. apr 2009 Min basse på 3 år får:

    1,1 kg. Suregrow

    ca. 1 kg. Lucerne

    20 g. Hvidløgsgranulat

    50 g. pep-biotin

    Minimum 10 kg. hø

    Gulerødder


  • #2   6. apr 2009 mine får toprun fulfoder
    Hvidløgs granulat og massere af wrap.


  • #3   6. apr 2009 min får havens føl-pellets, urteblanding til føl og plage fra askhim, biotin, lucerne og hyben... og hø og gulerødder

  • #4   6. apr 2009 Min får 900 ml (ved ikke helt i gram/kg) Sct. Hippolyt Natur Müsliblanding, et mål biotin, 2 store håndfulde Sct. Hippolyt snittet lucerne, 4-5 gulerødder - alt dette pr. måltid (han får dette morgen og aften) + ca. 10 kg. wraphø (om dagen).

    Derudover har han adgang til frøgræs ad libitum på folden.


  • #5   7. apr 2009 Casmina får 1kg pavo conditoner, morgen og aften og masser af wrap.

  • #6   7. apr 2009 min får betfor og hvedeklid samt biotin og vitaminer og masser af rigtig godt hø samt gulerødder.. kan ikke tåle wrap og musli så får han mug...

  • #7   7. apr 2009
    Min tinker får 2 liter Brogårdens Fase 3(som er uden havre), majs i flager, biotion og gulerødder. 3 gange dagligt.. udover det får han 15-20 kg. wrap dagligt, som er fordelt på de 3 måltider..


  • #8   7. apr 2009 Hestene har fri wrap.

    Zarmora får 1dl roepiller, 1dl grønpiller, 1dl linamix, 1dl salvimin grøn,
    2dl ølgær, pepbiotin og msm.

    Iøjeblikket får hun også levertran, så bliver pelsen dejlig blød.


  • #9   7. apr 2009 Hvor er det skægt at se hvor forskelligt vi fodre smiley

  • #10   7. apr 2009 Det må man sige... Jeg har jo for nyligt (hvis det skulle ha' forbigået nogen) været rundt og se mange forskellige stutterier/opdrættere/avlere og der var der godt nok stor forskel på hvad der blev fodret med. Lige fra 'Vrinsk' fra Aller Mølle til Brogaarden og Pavo... Min søster havde en stand på Hest og Rytter og vi var rundt og kigge lidt på hvad der var af muligheder. Hun fortalte mig noget, som jeg syns er interessant (men som sikkert er 'dåh... det vidste vi da godt' for jer). Hun sagde, at det var vigtigt, at købe scandinavisk udviklet foder til vores heste. da det er udviklet ud fra vores natur (ud fra de planter og ting hestene får naturligt her) og vores mineraler og dermed også til vores heste. Jeg syns det er et godt argument for at skotte til dansk-udviklet foder. Jeg overvejer, om 'Fiddibussen' skal over på foderet til plage fra Dangro...
    Men kors, hvor er det en jungle!!! Jeg kender et andet stutteri (DV'ere) som bruger havre og øhhh... altså, de blander selv og altså, deres heste bliver da solgt til langt over 100.000... Jeg ved ikke, om de ville få mere for dem eller om hestene ville være gladere ved andet foder... Det er en øhhh... agro-øhhh-foder-mand der regner foderplaner ud (han er fastansat)... Ja, jeg opgiver... Jeg kigger på min hest og ser om den ser SPRIT-LÆKKER ud smiley


  • #11   7. apr 2009 valset byg og melase og hø

  • #12   8. apr 2009 Anne J - Hej smiley ikke for at blande mig og lyde irriterende .. Meeen det var da godt nok meget byg?? de kan da slet ikke omsætte så meget??

  • #13   8. apr 2009 Wilma får valset byg morgen og aften ca. 1 kg og er på græs fold det meste af dagen.

Kommentér på:
foder til tinker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce