{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe eller vallak
  • #1   21. apr 2009 det kommer meget an på hesten (: Hopper kan være meget nervøse og hidsige, vallaker kan blive lidt hingstet osv. og begge køn kan være rolige (:

  • #3   24. apr 2009 Ville nok sige vallak, for hvis de er krestreret i god tid, er de ikke så hingstede. Hopper kan godt være ret hidsige når de bliver hingstegale:) Men det kommer selvfølgelig an på typen...

  • #4   2. maj 2009 vallak er nemmest at arbejde med (synes jeg) men elsker at træne hingst, det er det jeg elsker at bruge min tid på xD (temperment hos dem er det jeg bedst kan lide xD)

  • #6   2. maj 2009 Ja vores hoppe blir også noget vanskelig en gang om måneden når hun er i brunst...vi har nu opdelt hopper og vallakker i hver sin flok, da det gir mere ro og man undgår noget af brunstheden...vallakker er noget mere eftergivende, men det kan for nogle også være en mindre udfordring når en vallak er for nem...
    Men det er jo helt op til hver enkelt hvilken hest man harmonere bedst med, kender også hopper der er noget af det nemmeste og vil gøre alt for deres ejer...


Kommentér på:
Hoppe eller vallak

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce