{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Fodring af plag {{forumTopicSubject}}

Hvad giver i jeres plag??
min får pt (2 gange dagligt) 1,5 kg korn
0,5 kg Marstall kraftfoder
90 mL olie
15 g vmultivitamin
samt ALT det hø som han kan spise

Synes han gror meget på dette tidspunkt.. på den tid vi har haft ham (1 måned, er han næsten blevet for stor til hans grime)
Hvad skal jeg gøre ved det, hvis jeg skal gøre noget ved det?? tage kraftfoderet fra ham.. er så bange for at han bliver overbygget..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodring af plag
  • #1   18. sep 2009 Mine får pavo.. Pt. podo start eller grow alt efter alder smiley Men ismulen skal nok bare have wrap og vitaminer fra næste år hvis han skal på unghingstefold som planen er.. Men pt. er det pavo og hø smiley

  • #2   18. sep 2009 Falle og Bastiaan får Fohlengold fra St. Hippolyt + alt det hø, de orker at æde og så selvfølgelig græs i dagstimerne. smiley Desuden får Bastiaan en smule havre for at fremme hans vækst - dog skal der skæres lidt ned på dette, da hans bagpart er ved at "vokse fra ham". smiley

  • #3   19. sep 2009 Min 2-års får ca
    150 g roepiller
    150 g grønpiller
    2 STORE håndfulde lucerne
    350 g vitamin/mineralblanding ( regulator Complete )
    + hø og græs


  • #4   19. sep 2009 Louise K: Tag kornet fra ham... Det kan godt være skyld i, at han vokser så hurtigt... Uden at kunne garanterer for det. Det kan jo også bare være, at han ryger i vejret pt. Men det KAN være en af grundene for det. Mine 3 plage får Suregrow fra Brogaarden og lucerne. Intet andet. De er dækket ind. I Suregrow'en er der kun 15% stivelse (kornarter), som ungheste ikke har godt af, da det kan give vækstproblemer.

  • #5   19. sep 2009 ehm jeg målte ham i dag men han er ikke rigtig vokset smiley tror bare det er for at han er begyndt at kunne sætte muskler, da han nu får det at spise som han skal :D... nok mig der overreagerer!! den eneste forskel på ham er blot muskelmængden samt selvfølgelig en smule mere fedt på kroppen. som nok også får hans hoved og krop i det hele, til at syne noget større smiley

  • #6   20. sep 2009 da han var plag fik han imens jeg havde ham heste musli breeder..

    Men nu får han Natur musli 5 g dagen
    + Lucerne mix der får hår han to håndfulde smiley

    Og så får han også en halv sommerfit pr måltid (det er ikke nødvendigt, men kan lige så godt bruge dem færdig og så får han da helt sikkert sine vitamiler smiley )


Kommentér på:
Fodring af plag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce