{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Hvis i ikke høre noget nyt? s'; {{forumTopicSubject}}

..fra Musty mere, er det fordi det er slut med dressuren s;
når jeg rider på ehnde er hun flad i nakke holdningen og kan ikke rigtig gå frem af, et tegn på aldren, hun er jo 23, i now, men det kom så pludseligt, nu er det kun ture, desværre. Hårdt at få ind i hovedet det er slut med dressur og stævner, hun er givet mig de to bedste ponyår, men håber allermest på det bare eer en vinter desprsion hun skal over, fordi sådan var der lidt sidste år, men ligenu laver vi ingen, kun rider ture s';
Græder når jeg ser i hendes øjne, for hun etyder virkelig meget for mig, kan ikke klare tanken om at miste hende.
Ja undskyld måtte lige ud meg det s';

Musty smiley
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=62080


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis i ikke høre noget nyt? s';
  • #1   3. okt 2009 Synes det er helt okay du kommer med sådan et indlæg her. Er ked af at høre :/. Men jeg håber I får nogle dejlige ture og oplevelser sammen fremover (':
    Held og lykke med det.


  • #3   3. okt 2009 øv:( ked af at høre:( rigtig fin pony hun er! håber i får det rigtig sjovt og mange flere gode minder i fremtiden:)

  • #4   3. okt 2009 Øv, det er jeg ked af at høre smiley
    Jeg står selv i præcis samme situation som dig... min pony har fået konstateret slidgigt i begge bagben, og derfor kan jeg ikke rigtig ride hende mere som jeg plejer - kun hyggeridning og skovture smiley


  • #6   3. okt 2009 Sådan var det også med min gamle pony, det sidste ponyår jeg havde... Jeg havde så selv besluttet, at han skulle på halvpension når min ponytid sluttede, da han simpelthen ikke kunne nå længere rent fysisk (end ikke med en anden rytter), men kunne også bare begynde at græde ud af ingenting ved tanken om at miste ham!? Virkelig surrealistisk på en eller anden måde...
    Men kan kun sige, at jeg udemærket godt kender følelsen og det er bestemt ikke sjovt!
    Nu blev min pony så aflivet den 2. juli, hvilket jo ikke gør min historie mere interessant...

    Føler virkelig med dig!


  • #7   4. okt 2009 ked af at høre..

    men alder inhenter desværre os alle smiley


Kommentér på:
Hvis i ikke høre noget nyt? s';

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce