{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

når man sælger sin drømmehest.... {{forumTopicSubject}}

Undskyld hvis det ikke passer ind...
Pga. spat føler jeg mig tvunget til at sælge mit kæreste eje.. Han har været min siden jeg var 11.. i 4 år.. Da jeg er springrytter og han ikke må springe mere, har jeg ikke rigtig noget at bruge ham til mere.. Det er meget beklageligt, men nu har han gået og gloet i halvanden måned før jeg pludselig kom i tanker om at nu var det nok! Han fortjener en masse opmærksomhed.. Og den har jeg ikke mulighed for at give ham mere, da jeg ikke har tiden..
Det er bare så hårdt.. Jeg har altid sagt at jeg aldrig ville sælge min skat... Men nu bliver jeg nød til det.. Nu har han en køber der måske vil komme og hente ham på søndag.. Nu brænder tampen virkelig.. Nu kan jeg ikke undgå tanken mere.. Nu er det bare for tæt på... Jeg kan bare ikke forestille mig et liv uden ham.. Jeg elsker ham over alt på jorden.. Men er jo godt klar over at det ikke kan være anderledes af hensyn til ham... Det siges jo at hvis man elsker nogen rigtig højt tænker man på hvad der er bedst for den pågældende.. Men GUD hvor er det hårdt!!
Måtte bare lige ud med det... Det er uudholdeligt.. Jeg føler mig bare ikke i stand til at overlade min elskede dreng til en anden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man sælger sin drømmehest....
  • #1   10. nov 2009 Kender det godt! Har selv været i tvivl mange gane med min pony, og det er hårdt bare at tænke på !

  • #2   10. nov 2009 du kan forhåbelig se ham. men hvis det er sådan som du beskriver det, så er det nok bedst! smiley selvom det er hårdt.

  • #3   10. nov 2009 Ja, det er også bare træls at gå og have dårlig samvittighed hele tiden.. Jeg kan godt komme og besøge ham. Det skal stå i kontrakten, at jeg har lov til at besøge ham.. smiley

  • #4   10. nov 2009 ja, det er jo godt så. det er jo bedre du får en ny hest, selvom han betyder alverden for dig, bedst for aller parter smiley

  • #5   10. nov 2009 Ked af at læse at du må sælge din bedste ven smiley Det er altid trist og skal sige farvel smiley
    Min hest fik konstatert spat i marts men hun skal ingen steder. Hun er og bliver min bedste ven for altid smiley Har så køpt mig en ny hest som skal ta lidt over for hende men hun får stadig lige så meget opmærksomhed smiley
    Håber du finder et godt hjem til din hest smiley


  • #6   10. nov 2009 Jeg ville også ønske at jeg havde tid til to. Lejer jo en paint der tager al min tid og overskud!:'(

  • #7   10. nov 2009 Ja man bruger meget tid på hestene. Jeg mærket selv det var en stor forskell da jeg køpte en hest mere men jeg prøver og prioritere så de begge får den kærlighed og omsorg de trænger men det er svært når man skal mange andre ting man også skal...

  • #8   10. nov 2009 Ja.. skolen tager jo 3/4 af den tid jeg har til rådighed..

  • #9   10. nov 2009 Øh hvis du virkelig elsker den hest, ville du da aldrig kunne sælge den?
    Undskyld hvis det lyder hårdt, men hvis du har tid til at springe, har du vel også tid til at lave andet med ham ??

    Det drejer sig vel også bare om prioritering, jeg ville da hellere droppe mit studie end nogensinde af skille mig af med min soulmate..

    Sorry, men det er bare sårn jeg tænker ?


  • #10   10. nov 2009 Jeg syns det er lidt hårdt at sige man skal droppe studie for sin hest...

    Uden rigtig studie har man ingen job og uden job ingen penger og uden penger = ingen hest...


  • #11   10. nov 2009 Mailen; Ja siger også at det kun er, hvis man virkelig elsker sin hest, at er villig til at ofre det..

    Well uden studie, kan man arbejde, hvilket giver mange flere penge end SU..


  • #12   10. nov 2009 Ja det har du ret i.. men det nytter ikke at arbejde i noget man ikke har lyst til og da er det mange ganger man trænger studie for at kunne arbejde der man ønsker..

    Jeg ved ihverfald at jeg aldrig skal skille mig af med mine 2.. de er mine for altid!<3 Kan ikke tænke mig et liv uden dem


  • #13   11. nov 2009 Veo ! :
    Jeg kan jo desværre ikke droppe ud af niende klasse.. Den er jo ret vigtig.. Har kun et halvt år tilbage, men jeg kan godtnok ikke holde ud at han skal gå og glo længere. Min far hakker hele tiden på mig over at han betaler for opstandningen af to heste, hvoraf den ene ikke bliver brugt.
    Jeg er af den overbevisning at hvis man elsker hesten, gør man hvad der er bedst for den, og jeg ved det er bedst for Zairo at få en ny mor, der har bedre tid til ham, og kan give ham den opmærksomhed han fortjener. Desuden er det synd at han ikke bliver brugt, da han har en masse kvaliteter der går til spilde.
    Jeg har tid til at ride Trunte -som står i den modsatte retning af min egen. Men selvom jeg har tid til hende, betyder det ikke at jeg også har tid til en mere, for hun tager virkelig ALT den tid jeg har til rådighed. Jeg laver lektier om natten.. Seriøst, havde jeg tid til en hest mere, var Zairo ikke til salg nu!
    Jeg har forsøgt i et par måneder at have to heste. Det var jo meningen at jeg ville beholde ham, selvom han havde spat. Meen har jo desværre måttet indse at det bare ikke går. Jeg har simpelthen ikke tiden til det... Desværre..


Kommentér på:
når man sælger sin drømmehest....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce