{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Når man sælger sin hest {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har sat min højt elskede hest til salg.. Da jeg desværre ikke kan beholde hende pga. Økonomi..
Men jeg er simpelthen så ked af det over det. Den hest betyder helt utroligt meget for mig og tanken om ikke at kunne komme ud til hende hver dag gør mig helt ulykkelig..
Hvad har I gjort når I har solgt jeres hest/heste? Hvordan er I kommet 'ovenpå' igen?

- Grøndahl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man sælger sin hest
  • #1   26. maj 2015 Jeg ved ikke lige helt hvad du skal Gøre for at komme over det..
    jeg ville bare fortælle dig at jeg står i helt sammen situation. pengene er simpelthen for små og tiden er knap, så jeg har måtte sande at mine to dejlige krikker skal til nye hjem smiley
    den ene har jeg haft siden han var føl og han er helt unik og min Aller bedste ven! den anden har jeg haft i to år og hun er virkelig jordens skønneste hest.. absolut min drømmehest!

    jeg tror jeg vil begynde at gå mere op i mine andre interesser for at få tiden til at gå og "glemme" at jeg engang havde hestene smiley


  • #2   26. maj 2015 Anna - det er virkelig trist at skulle af med dem smiley
    Ja drukner nærmest mig selv i eksamenslæsning i er forsøg på at tænke på noget andet og det hjælper da også lidt nogengange..


  • #3   26. maj 2015 Jeg tror desværre bare aldrig helt ar man vænne sig til tanken om ikke at have hest, når man jo nu er heste menneske! smiley

    jeg selv har haft egen hest i 10 år og min mor har haft hest da jeg var lille, så det er lidt hårdt at tænke på.. heldigvis har min lillesøster købt min gamle pony af mig og da hun er på efterskole både i år og til næste år har jeg fået lov at ride hende, i hverdagene smiley


  • #4   26. maj 2015 Dejligt at du stadig kan ride en gang imellem smiley
    Men ja tanken om ingen hest at have når man har vænnet sig til at have dem i sin hverdag de sidste mange år, bliver godt nok hårdt smiley


  • #5   26. maj 2015 Nøj hvor har jeg ondt af dig smiley jeg frygter sådan at det skal ske for mig smiley jeg kan ikke overleve psykisk uden min hest.. Puha.. Stakkels dig..køb en hundehvalp ..? Ej jeg ved ikke rigtig..

    Mvh TT


  • #6   26. maj 2015 Team tindur - det er nærmest også mig værste mareridt der er gået i opfyldelse, eller hvad man skal sige smiley

  • #7   26. maj 2015 Kan du ikke låne den ud? smiley

  • #8   26. maj 2015 Kristine - jeg vil gerne låne hende ud, men der er så mange ting ved det der spiller ind. Derfor har jeg (og min familie) besluttet at salg måske er det bedste på lang sigt, i hvert fald hvis ikke den helt rigtige låner byder sig. Så håber jeg inderligt på at hvis de nye ejere nogensinde vil sælge hende videre, at de kontakter mig som den første, så kan jeg måske til den tid have økonomien til hest igen smiley

  • #9   26. maj 2015 Der er selvfølgelig også mange aspekter ved at låne sin hest ud til en fremmed, men jeg føler med dig, det må være forfærdeligt smiley smiley

  • #10   26. maj 2015 Det er meget forfærdeligt smiley

Kommentér på:
Når man sælger sin hest

Annonce