{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Så sur - Opstaldning {{forumTopicSubject}}

Lige fra vi fik vores første pony Josefine for lidt over 2 år siden har vi stået samme sted. Vi startede med at have hende på fuldpension, men dette passede os ikke da de ikke mugede andet end hver 14. dag. Vi fik hende på halvpension og hun kom i en anden stald samme sted. Her stod hun så noget tid. Vi fik så tilbudt at flytte over i en mindre stald samme sted, dette var bare en del billigere og vi takkede ja da vi så kunne få vores nye shetlænder gry med. så har vi stået deroppe siden og også fået vores nye vallak vulkan derop. Men vi valgte så for noget tid siden at sige vores bokse op da vulkan ikke må gå på fold med andre vallakker da han er kastereret så sent og fordi han er pony (Så latterligt!). alt den tid vi har stået deroppe har vi været gode venner med alle de andre og sørget for at rydde op efter os men åbenbart ikke godt nok !!! Efter vi har opsagt boksene er vi begyndt at få klager for folk om vi ikke gør tingene ordenligt osv. Centerlederen kom også med klager fra hele stalden. Det skal lige siges vi rydder op efter os selv som vi skal. det lever nok bare ikke op til deres standard. Bare underligt de først kommer når vi har sagt boksene op? Her forleden sagde en af de andre til min søster at vi skulle læsse af lidt længere inde på møddingen fordi der kom spåner over det hele? Centerlederen turde ikke selv sige det til mig da hun godt vidste jeg var sur. Barnligt!!! Har det så dårligt hver gang vi skal derover nu når folk åbenbart har rottet sig sammen mod os og næsten chikanere os! glæder mig til vi flytter!


Undskyld det blev langt sku bare ud med det !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sur - Opstaldning
  • #1   9. dec 2009 det er da osse barnligt at folk skal et sig sådan fordi man ikke vil have sin hest opstaldet det sted mere pænt trist kan godt forstå du er sur ville jeg sq osse blive i den situation

  • #2   9. dec 2009 man føler bare ikke ens heste er trygge deroppe nu :S men de bliver heldigvis fjernet mellem jul og nytår. så kommer de til et bedre sted hvor vi alle får det godt smiley min far fik også et møgfald på en af damerne idag. Fordi hun bevidst irriterede min lille søster...

  • #3   9. dec 2009 har selv lige flytte min hest men der var mere pga de "lånte" mine ting og glemte at lægge det på plads så skulle ende vende hele stalden bare for at kunne ride på min hest smiley og jeg havde sagt flere gange hold fingrene fra mine ting.......... nu skal jeg bruge 5 min i stedet for ½ time på at finde mine ting smiley det er skønt

Kommentér på:
Så sur - Opstaldning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce