{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

få snask ud af halen ? {{forumTopicSubject}}

jeg har jo denne skønne welsh mountain hoppe med lang man og lang hale.
Men når hun er i brunst snasker hun sin hale meget til og masser rumpen helt op af væggen så der ender med at sidde store klumper af brunst snask og lort i hendes hale. desværre kan jeg jo ikke vaske det ud her i denne kulde, og har prøvet med showshine, men synes ikke rigtig at det hjælper på det store klumper.
Sisdte år enten jeg i min desperation med bare at klippe de totter af der var snaske helt til, men jeg ville gerne at hun havde en stor flot og tyk hale når hun skal til kåring til efteråret.
har i nogle gode ideer i denne kulde ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få snask ud af halen ?
  • #1   22. feb 2010 Jeg sys godt godt du ka vaske halen, hvis du bar sørger for at få så lidt vand som muligt på hestens krop. Jeg har da selv vasket hale på min hest flere gange mens det var koldt. Det sker der ik noget ved.

  • #2   22. feb 2010 Du kan santens vaske halen selv om det er koldt. Jeg skal til show med min welsh cob vallak her om 2 uger og jeg skal vaske hans hale her i næste uge tænkte jeg. Men jeg bruger ikke show shine. Jeg syns ikke det virker så jeg køber noget alm babyolie i føtex også har det i en forstøverflaske og sprayer i halen og manen. Nogen syns den bliver meget fettet men det er alt efter hvor meget man har i. Og der skal slet ikke så meget i som med show shine.

    Jeg har en hoppe med en kæmpeman og hale hun sprayer jeg 1 gang om mnd også holder den sig fin til næste gang. Og hendes hale var bare så grim og ulækker da hun nogle ganger har blød mave og når hun er i brunst og babyolien har gjort underværker for mig. Og det er billig og nemt. Koster 25 kr for en lille flaske smiley

    Lykke til!:)


Kommentér på:
få snask ud af halen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce