{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Kæresten og hesten knyttede bånd {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre tit haft nogle sammenstød med min kæreste med hvor meget tid jeg kulle bruge på min elskede Nosey, og hvor mange penge jeg kunen bruge på hende.
Nogle gange har han haft ret i at jeg brugte utrolig mange penge på hende, men den mening delte jeg jo ikke lige på det tidspunkt. Nosey har også altid været lidt tilbagetrukken overfor min kæreste, ikke at hun var bange for ham eller noget, men han interesseret hende bare ikke.
Men det hele vende i fredags, da min kæreste og jeg besluttede os for at gå en tur ude i skoven, med vores søn, vi gik forbi der hvor jeg havde Nosey opstaldet og skulle lige ind, da jeg skyldte den ene dame nogle penge, vi hilste på Nosey selvfølgelig.
Jeg satte mig og nussede med hende, hun nusser altid igen og giver "kys" så det er bare rigtig hyggeligt, jeg kunen godt se at min kæreste begyndte at blive lidt ængstelig, så jeg sagde til ham at han var velkommen til at komme med ind og hilse på hende og så kunne vi gå bagefter.
Det gjorde han og han nussede endda med Nosey, først var hun lidt usikker på situationen, men da han ramte det rigtig gode sted som altid klør, nussede hun ham igen i håret, ganske forsigtig. Jeg kunne pludselig se at min kæreste synes det var rigtig sjovt, især da han spurgte om man kunne mere med hende, jeg viste ham hvordan han fik hende til at løfte bene uden at rørere dem, hvordan han kunne få hende til at rykke sig uden at rører hende og få hende til at gå sidelæns, ja de synes begeg to det pludseligt var utrolig sjovt at arbejde sammen selvom det var ude på folden, de knyttede bånd, og turen hjem fortalte han mig flere gange at det var rigtgi flot som jeg havde trænet hende, og han aldrig havde oplevet sådan en opdragen hest (han har arbejdet med heste før i tiden).
Lørdag blev jeg ringet op om aftenen af en af staldpigerne, jeg husker tydelig beskeden "Jeanette Nosey er forfangen, det er nok bedst du kommer ud nu og ringer til dyrlægen" Nøj hvor kunne jeg bare mærke tårerne presse sig på og en klump i halsen, det kunen være at dette var hendes sidste dag hvis vi var for sent på den.
Jeg fik Kæresten og vores søn ud i bilen og sammen kørte vi derud.
Nosey havde ondt, men det var heldigvis ikke fremskredet i hendes led, så dyrlægen ville helt sikkert kunne rede det, men min tanke var også lidt i at vi jo havde været så uenige om hvor mange penge jeg brugte på hende, så jeg var næsten helt nervøs for hvordan det vil være når vi kom hjem, lige indtil min kæreste kiggede mig dybt i øjne og sagde "uanset hvad skal hun bare blive rask, pengene skal du ikke tænke på, hun skal bare havde alt det der kan hjælpe hende" hold da op tænkte jeg, især fordi han sagde det med en tårer i øjn krogen.
Min kæreste og min hest har virkelig knyttet bånd, han kan nu også se hvad det er jeg ser i hende, det er helt fantastisk at opleve det og vide at der nu er en anden tæt på en der føler næsten det samme som jeg gør.
Da hun endelig var blevet behandlet og dyrlægen og jeg havde snakket, havde min kæreste været hjemme og lavet aftensmad som han kom ud med så vi lige kunne holde med hende resten af aftenen, og spise, da vi begge var hundesultne.
Da vi kom hjem igen fortalte min kæreste mig at vi nu skulle gøre alt for at passe på Nosey nu og uanset hvor meget det koster skal hun altså have et godt liv.
Hodl op hvor er jeg altså bare glad for at de to endelig har fundet hinanden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten og hesten knyttede bånd
  • #1   25. maj 2010 Ååårh, hvor er det dejligt at høre.

    Det er aldrig let for os heste-tøser at finde fyre der er helt okay med hestene, både tidsmæssigt og økonomisk, så jeg bliver også utrolig glad når jeg hører om andre der har en kæreste der støtter op om hestene... om ikke andet så bare når hesten er syg, der har man rigtig meget brug for det.

    Håber din lille Nosey bliver rask igen smiley


  • #2   25. maj 2010 ej en dejlig historie.. altså ikk det med at nosey blev syg, men det andet.. må virkelig være dejligt. har ikk nogen kæreste, men til gengæld en familie der synes jeg bruger for mange penge og tid på heste..

    så dejligt at hører at der er nogle mænd derude der vil støtte op om det;-) hehe

    god bedring til nosey


  • #3   26. maj 2010 Simply the best:
    Den problemstilling kender jeg godt smiley
    Men jeg har faktisk også oplevet at når jeg har mødt fyre og jeg fortæller dem om mit liv med heste, så mener de først og fremmest at man ikke har tid til en kæreste (bullshit) og dernæst kan de ikke lide at de ikke kan være 1. prioritering (og de fleste er jo godt klar over at der er kamp om at blive 1. prioritering i en hestepiges liv). Sidst men ikke mindst, når man når op i 20´erne og STADIG er meget aktiv indenfor hesteverdenen er de fleste godt klar over hvad det betyder - så er det et hesteliv resten af livet smiley

    Men hey, hvem vil ikke gerne bo på landet med dyr, fred og ro?
    De ved ikke hvad de går glip af smiley


  • #4   26. maj 2010 haha hvor har du dog ret.. de ved ikk hva de går glip af.. og ja, der er da tid til dem selvom man har hest. jeg har os flere gange fået den af vide: nå har du hest? jamen så har du da ikk tid til en kæreste...



  • #5   26. maj 2010 ej hvor dejligt at høre ( det med kæresten)

    God bedring til hyppen smiley


Kommentér på:
Kæresten og hesten knyttede bånd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce