{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Sur hoppe.. ?? {{forumTopicSubject}}

Hej. Min pony er ved at blive lidt pigesur når jeg står med hende på staldgangen. Hun er lidt af en hoppe og kan både skælde mig og hestene grundigt ud. Hun bliver sur bare jeg strigler hende et sted hun er en smule kilden, eller der hvor gjorden sidder, på bringen eller andre steder. Hvordan kan jeg få hende til at blive lidt mere ikke-sur??? Hun bliver også helt hys når man ligger sadel på. Jeg tænkte i starten at det var fordi hun havde ondt i ryggen, men så fik vi keoprakter på hende, og hun fejlede intet. Hun var engang ikke helt så tøset! ;P Jeg ved bare ikke rigtig om jeg skal beroglige hende eller skælde hende ud når hun gør sådanne??? Hjælp?

- Emilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur hoppe.. ??
  • #1   19. aug 2010 Hun er ved at have fået nok af at du fumler for meget rundt om hende....
    Hun gider ikke og trænger til en pause fra mennesker der ikke forlanger noget af hende.
    Sørgeligt men meget ofte sandt..
    Giv hende en lang ferie, hvor hun slet ikke skal rides eller egentlig se mennesker, så vil det uden tvivl hjælpe på det...'Desuden er der tit for meget uro i en stald til hesten kan slappe ordentligt af, prøv at se på hvor mange mennesker der kommer i den stald hvor hun står. Heste har brug for ro og fred, så bliver de ved med at nyde man kommer og ordner dem...


  • #2   21. aug 2010 Ja, du har sikkert ret! smiley Hun er vant til at stå i privatstald, men står nu ligepludselig i den stald hvor elevhestene står, så alle de der små børn skal hele tiden fjolle rundt på staldgangen.. ;(
    Men jeg vil ikke give hende en lang ferie, da hun elsker at arbejde under rytter, og er en engel med rytter på! smiley


Kommentér på:
Sur hoppe.. ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce