{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Historien om jeres heste... {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 heste som andre kaldte problem heste.
Min hoppe Mirelle som altid har været i avlen, siden kåring. Hun avlede føl på føl og gik for lud og koldt vand. Se hende i mit album fra før og efter. En underernæret dame, som skulle sælges da stutteriet's ejere skulle skilles. Hun blev sendt i ridning uden muskler og fedt. Hun bukkede, sparkede, bed, blev skadet igen og igen, stejlede osv. Alt dette fordi det gjorde ondt på hende.
Min mor fandt hende på nettet til mig og gav mig hende i gave, den bedste gave at få. Nogle meget lærerige år gik mig i møde. Brugte 2 år på at få hende hende fedet op og sat muskler. Idag er hun den dejligste dame, der yder alt hvad hun kan og hun gør det godt - hun har ikke en eneste "frækhed". Vi kan alt sammen, alle discipliner. Hun nyder mennesket nu smiley

Min anden er en 8 årig dreng, der er blevet gennembanket af berider og smed. Han er blevet presset til ukendelighed til ungheste championater, trods han ikke var klar. Han udviklede strubepipning grundet stress og blev presset endnu mere. Han er blevet solgt og opgivet 14 gange på 8 år. Har sidst stået i boks 23 timer i døgnet og kun kommet på enefold. Han har trailer ulykke osv bag sig.
Han begyndte at sige fra ved at bukke og til sidst stejle gang på gang. Han huskede at de faldt af og opgav ham = fred. Han havde absolut ingen respekt og tillid, men dag for dag vinder jeg ind på ham og han er blevet en super nusse hest.

Dette er kort fortalt i store træk, men der ligger meget mere bag deres historie. Har haft Mirelle i 3 år og Count Down i 1 år snart.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Historien om jeres heste...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce