{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning, hjælp!
  • #1   3. maj 2011 hejsa..
    jeg har selv tilredet mange heste igennem årenes løb.
    det du bør gøre er at
    -vænne hesten til at du må røre den over alt på kroppen, såsom under maven, inde ved bringen, løfte ben uden problemer osv.
    -begynde og longere din hest, her kan det være en stor hjælp at i er to så hesten forstår den skal gå rundt, er det en god ide at den anden person går rundt med den ude i longcen.
    -begynde og lægge sadel på den de første gange uden gjord og stigbøjler.
    -spænde sadlen fast og lade stigbøjlerne hænge ned omring maven på den og gå rundt med den så den kan mærke stigbøjlerne der bevæger sig omkring maven.
    -sætte sig op i sadlen, her vil det være en god ide og være 2 igen så den anden holder hesten så trække hesten lidt rundt indtil den falder til ro.
    -lægge hovedtøj på din hest bare lade den gå rundt og vænne sig til bidet, selvom hesten godt kan se lidt arrig eller skræmt ud så bare lade det ligge på den, DER MÅ IKKE VÆRE TØJLER I HOVEDTØJET.
    -når din hest har vænnet sig til hovedtøjet, så lad tøjlerne blive i og begynd og træne stop signalet først og når din hest kan det begynd så og træne signalerne til siden..
    -når din hest kan alt dette så sæt dig i sadlen og rid en tur i folden eller ridebane eller hvad du har, her er det igen godt og være 2 til det så den anden person kan trække dig lidt rundt til og starte med, og hvis det går godt så rid et par runder..

    jeg håber det her kan hjælpe dig.. hvis du skal ha din hest gjordt trafik sikker kan du bare skrive til mig..
    hvis det har interrese selvfølgelig.. smiley


Kommentér på:
Tilridning, hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce