{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kyssesyge?
  • #1   23. jul 2011 Du er meget træt og kan sove en hel dag & miste appetitten det gjorde jeg! smiley

  • #2   23. jul 2011 man bliver smittet via dråbeform, dvs man kan blive smittet hvis en har nyst eller hostet på et håndtag eller bare har gjort det i hånden og rørt ved noget andet smiley
    Jeg fik piller mod det fordi jeg havdemeget slemme og store betændelses plamager i halsen .. og det lugtede forfærdeligt!
    Det er ikke en sjov sygdom..


  • #3   23. jul 2011 Du bliver smittet igennem spyt (ånde, nys, host, dele drikkedunke, ikke vaske hende osv)
    Men bliver rigtig træt, og din hals bliver helt hævet og helt hvid, ved rigtig grove tilfælde kan halsen lukke til, men det er meget meget sjælden det ses! Og så hæver, jeg tror det er din lever og milt, så du skal holde dig helt i ro (ingen ridning til du er rask) og ingen indtagelse af alkohol i min et halvt år tror jeg.
    Har haft det, og mit var ret voldsomt! Var slet ikke i skole i en måned, og måneden efter var jeg i skole under det halve af hvad jeg skulle smiley Red heller ikke i flere måneder smiley
    Men det er meget forskelligt hvor påvirket man er. Nogle er også bare syge i en uge eller to, og så er det ovre igen.
    Men kig på netdoktor, der kan du læse det hele smiley


  • #4   23. jul 2011 Mit var ikke så slemt! smiley

  • #5   23. jul 2011 okay mange tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
kyssesyge?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce