{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Uren trav? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. smiley
Nu er jeg ikke den store gangarts-entusiast, men efter jeg fik taget nogle billeder af træningen på bane, er der noget der har undret mig lidt. Jódís har altid haft en rimelig pæn trav, men her efter hun havde et halvt års voksepause har tölten fået mere plads i forhold til traven, og jeg fornemmer at traven er blevet dårlig taktet (altså meget tölt-agtig..). Jeg vedlægger her det billed som har fået mig til at skrive tråden her, og håber på lidt gode råd. Jeg er i tvivl om hun mangler rygmuskler siden hun falder mod tölt, eller om der bare lige skal gang i hele systemet igen efter den lange pause. Det skal lige siges hun har været redet i ca to måneder nu, og det er stadig galt.
Jeg har en idé om, at bagbenet på billedet her burde være af jorden, og man på den måde kan se, at der er et eller andet urent.. Men hvad ved jeg?? smiley
Jeg vil blive glad for, hvis nogen ud fra billedet kan konstatere, om ikke min mistanke om uren trav er rigtig, og eventuelt give råd til hvordan jeg kan træne den. Til dagligt bliver hun redet meget i bakket terræn. -Og jeps, det med bomme gør vi det også i. smiley
På forhånd tak for jeres tid.

http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2493648.jpg?22-07-2011_15:15:07


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uren trav?
  • #2   23. jul 2011 Mange tak for rådet! smiley
    Hun har generelt en meget lige ryg, så hun kommer let til at se stiv ud i overlinjen. Jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre, andet end at trave hende lang og strakt, og så ellers forsøge mig med nogle smidigheds øvelser.
    Men hvordan så med passen? Ind til videre har jeg forsøgt at holde hende fra den. Det skal jeg vel fortsætte med?


Kommentér på:
Uren trav?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce