{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at låne en hest? :)
  • #1   7. dec 2011 Jeg Låner p.t 2 heste og jeg betaler alle udgifter... jeg har kun gode erfaringer med det!
    Venligst Sabine


  • #3   8. dec 2011 Man kan jo også lave forkøbsret... Det har vi, ja rent faktisk har vi fået den ene af de ponyer vi har lånt,fordi ejeren var så glad for at hun havde det så godt... jeg har også meget svært ved at skille mig af med dem igen men det aftaler man bare i en kontrakt... vi låner på ubestemt tid, til vi ikke ønsker ponyen længere...

  • #4   8. dec 2011 Hvis man laver kontrakt på det med forkøbsret og at ejeren ikke bare kan komme fra den ene dag til den anden og tage hesten tilbage, så er det fint:)
    Kender flere som har lånt, og som låner:)


  • #5   8. dec 2011 jeg ville enormt gerne låne en hest men pengene er ikke til det..
    Det vil jeg fordi: Jeg vil gerne prøve at have 2 heste, prøve noget nyt og se om jeg kan få et nyt venskab.
    Så det vil jeg gerne prøve engang smiley - når pengene er der..


  • #6   8. dec 2011 jeg har part på en 1'er pony lige nu nemlig... og vi har rykket os langt... men føler bare at jeg er blevet for stor... men rider hest til hverdag... og det er på en hest jeg føler mig hjemme.. og rider en hest 100 gange bedre..
    men vil også bare have en hest jeg kan knytte mig til og rider hver dag og ikke når jeg får undervisning... tak for jeres input... håber der kommer nogle flere smiley


  • #7   8. dec 2011 At låne en hest er en super god ide! Jeg låne p.t en dansk varmblod som hedder Horus - se profil smiley jeg har snart haft ham i 4 måneder, og er rigtig glad for ham! men jeg ved også inderst inde er horus en lære hest for mig, og vi skal bare ha' et godt år sammen. jeg kunne ikke undvære ridningen og stald arbejdet og sammenholdet med ride tøserne efter min pony blev aflivet. men jeg havde heller ikke penge til en ny hest, og vidste ikke (og ved jeg stadig ikke) hvad jeg skal om et år, så vi valgte og låne en hest, så behøvede jeg heller ikke at skulle sælge en hest om et år igen. jeg kan klart anbefalde at låne en hest! og det er en god ide og lave kontrakt. det gjorder mig og ejeren værtfald smiley


  • #8   8. dec 2011 AnjaAndersen & FlashLightness smiley .
    tak... det er eg glad for at høre smiley
    lidt bedre nu hvor der er kommet noget godt respons smiley


  • #9   8. dec 2011 Det med forkøbsret er ikke altid kun godt. Den eneste fordel er at låner bliver spurgt først hvis hesten bliver sat til salg. Hvis ikke man har råd eller mulighed for at købe, må ejeren gerne sælge til anden part. Det giver ingen garanti for at man kan beholde den.

Kommentér på:
at låne en hest? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce