{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror min hest har ondt.
  • #1   24. feb 2012 okay smiley tak du er den eneste der har sagt han ikke har ondt i ryggen!:)

  • #3   24. feb 2012 det er han ligeglad med smiley det er kun under maven han reger:)

  • #4   24. feb 2012 Min unghest fra 2008 gør det samme. Min er bare utryk og fræk. Hans ryg er helt fin.

    Så tror ikke altid der er noget galt, det kan være utrykhed eller bare almen frækhed.


  • #6   24. feb 2012 min mor ligger overhoved ikke vægt på hans ryg. hun hopper bare. der var intet da jeg først var kommet op.

    -Heste kan da godt være 'frække''?


  • #9   24. feb 2012 Måske tænker de ikke som os, og udtænker at de skal være disideret frække, men selvf kan en hest lave ballade, entan pga. for megen energi/overskud eller lignende.

    En hest vil som regelt reagerer på det den oplever. Frækhed, surhed, dumhed, glæde kald det hvad du vil. jeg ser det som "drengestreger" når de prøver mig af.

    Men nej, jeg er ikke dyrlæge, og ved ikke om netop denne hest skulle have ondt i ryggen, men hvis Laila siger at det er selve hoppet og ikke et pres på ryggen der får den til at reagerer så er det jo ret usandsynligt at den skulle have ondt i ryggen. Det bør man ikke være dyrlæge for at finde ud af smiley


  • #10   24. feb 2012 det var nemlig kun da jeg skulle op, der var ingenting efter.
    Han har været mishandlet før vi købte ham, I en meget høj græd som man slet slet ikke tænker på. så det kan jo os komme derfra. og så det bare er et tilbagefald han får. det har vi oplevet før, bare ikke sådan her.


  • #11   24. feb 2012 Jeg er ikke læst de andres kommentar..: D

    For mig ligner det han er en smule fræk, har en pony på 13 der kan finde på at sparke efter mig når jeg skal op. Det er frækhed, Han ved bedre, men nogle gange gør han det bare.
    Du siger han ikke har ondt i ryggen, Hvilket jeg går ud fra er tjekket. smiley

    Prøv at træne det med at hoppe op og ned, Det kan være det han er Utryk ved, hvis man vil se det fra en anden retning. Jeg kender ikke hesten og kan ikke se dens øjne. De fortæller ofte hvad der er problemet


  • #12   24. feb 2012 Sikke en gang sludder at heste ikke har hjerne til at være frække. En veninde af os har lige købt pony til sin datter og 3 uger efter "vælter" den i galop med rytter på. Det sker så flere gange og de taler med tidligere ejer da de er bange for den er syg. Det viser sig at det har den gjord også da hun købte den og sørme også ved dem før. Den sidste uge er de blevet siddene når den lægger sig for at sparke den op igen og nu er den holdt op. Det vil jeg kalde udspekuleret og fræk. Ponyen er blevet undersøgt for en formue på kryds og tværs ved første ejer og derr blev intet fundet.

  • #13   24. feb 2012 Nej han er ikke tjekket men jeg har en kiopraktor regelmæssigt ud til ham, og hun har ikke sagt noget. der kommer en kiopraktor igen på søndag for at se til ham.
    - Jeg syntes da os min dreng kan være fræk? synets det er mærkeligt!:)
    det kan self os bare være frækhed!:) men ville bare lige høre andres meninger, smiley


  • #15   25. feb 2012 Altså det kan godt være din mor ikke ligger vægt men den bevægelse og lyd og alt det der der skre om den minder den jo og det der sker når du/andre hopper op i sadlen. Jeg den har ondt smiley

  • #16   25. feb 2012 tak for hjælpen alle sammen, Men jeg tror altså ikke min hest har ondt, og det bare er frækhed. der kommer en ud og ser på ham imorgen! og så er der svar!:)

  • #17   25. feb 2012 Ser ikke ud til du trykker ser ud til han prøver at dominere, faktisk ret tydeligt fortæller dig stop med det hopperi! Jeg vil sige få gang i noget jordarbejde, så det ikke pludselig blir farligt. Du bør kunne hoppe rundt som en kanin hele vejen rundt uden han kigger ondt på dig. Ørene flyver frem efter du har hoppet! Jeg er ikke prof, men han burde have opmærksomenheden på dig, han sætter dig ned i rang, respektere dig ikke som førehest. Men siger drop det pjat, jeg har travlt med omgivelserne, det ikke iorden, men ser absolut ikke ud som smerter i min verden.
    Men det kan snyde, kæmper selv med min, og kiropraktor har nu for 3 gang på 6 uger rettet ham. Og han siger fra når han har ondt. Men det kommer jo så klart når kræver, men men, din hest du skal selv lærer at opfange hvad den siger. Håber det går ok med kiropraktoren, og den står pænt under behandlingen.


  • #18   26. feb 2012 Jeg har altid kunnet alting med ham. Han har bare fuldt mig lige i røven når vi har gået uden tov. og han har aldrig ville gøre mig ondt, Højst givet mig et bugspring i glæde!
    Så det overraskede mig at han begyndte at reger på den måde, os at han aldrig har gjort det før.


  • #19   28. feb 2012 At følge dig betyder på ingen måde den respektere dig som førehest. At du kan gøre alt? Mener du her at du har kunne kræve og koste rundt, uden den siger fra? Hvis du står i longe position, kan du så sende ud og bede om skridt trav galop? Og uden i debattere det, for det er jo at kunne gøre alt med ham. At kræve uden hesten siger fra.


  • #20   29. feb 2012 Det var bare drillerrier. for der er ingenting nu. Vi kan hoppe rundt om ham uden der er noget.

Kommentér på:
tror min hest har ondt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce