{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Fremskridt fremskridt fremskridt!! Aram. {{forumTopicSubject}}

Hej Groundworkers..

Det er ikke sikkert, men nogen husker måske at jeg for cirka 1 måned siden spurgte til råds herinde om hvad jeg skulle gøre da Aram havde NUL fokus, lydighed og bed konstant.
Jeg fik så en rigtig sød dame til at hjælpe mig med Aram som selv jordtræner og har gjort det i lang tid og selv har hest som står samme sted ved Aram.

Han bed og var helt ekstremt spændt i kæberne og i sit kropssprog og var MEGET ulydig og ufokuseret. Jeg fik nogle lektier som jeg så har arbejdet på.
I starten må jeg indrmme at jeg bare havde lyst til at give op, give ham fred, finde en ny hest og starte HELT forfra eftersom det virkede umuligt at få os på rette spor igen.

Men jeg blev ved og har trænet en masse med ros bare med stemmen, gået nogle ture og tricks har der kun været et par gange af.

Igår hjalp hun mig så igen og var meget tilfreds med hvor langt vi var kommet på den lille måned. Før da han stod stille begyndte han at kaste med hovedet, slå, bide, dreje og bakke og nu kunne han stå stille og bare snuse til jorden i en del længere tid.
Elevatorøvelse er vi også MEGET bedre til og han kan være dernede læænge. Før gik han med det samme og tog hovedet op og blev sur. og han er MEGET mere fokuseret og lidt mere lydig nu.

Hun mærkede også på hans kæbemuskler og de er MEGET løsere end før.

SÅ dejligt at vide man har gjort store fremskridt.

Har nye lektier for, så det er bare super lækkert smiley Wee smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremskridt fremskridt fremskridt!! Aram.
Kommentér på:
Fremskridt fremskridt fremskridt!! Aram.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce