{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

FREMSKRIDT {{forumTopicSubject}}

Wow - så har man lige haft dagens gode oplevelse!

Jeg har jo haft nogle problemer med min hest. Det er blevet meget bedre fra jorden, faktisk er der ingen problemer der mere. Men jeg har ikke redet ham, siden vi havde nogle dårlige oplevelser, hvor jeg kom til at reagere meget uhensigtsmæssigt (har også oprettet et emne om det herinde, som jeg faktisk fik rigtig mange gode råd ud af). Vi skal så have noget undervisning her om en uge, fordi mange har forslået det. Men har ikke redet ham seriøst siden den dårlige episode (kun lidt tulleridning uden udstyr i skridt), og er noget så nervøs for det..

Idag havde jeg så min moster hjemme, som til daglig har med hingste at gøre. Og hun var oppe og ride på min dreng - uden de mindste problemer! Hold da helt op, han var en fuldstændig anden hest end da jeg red ham.

Hun sagde, at det var fordi han er en usikker hest med dårlig selvtillid, som hurtigt tvivler på sin rytter. Derfor gik hun til ham med en 'indstilling' som var helt robust, sikker og rosende. Hun sagde, at fordi hun udviste så meget sikkerhed og overskud i sit kropssprog og sin fremtoning, syntes han med det samme, hun var troværdig og blev slet ikke utryg eller tøvende.. Det må jeg bare lære! Så skønt at se, at krikken sagtens kan opføre sig ordentligt! smiley

Har I haft nogle dejlige oplevelser idag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FREMSKRIDT
  • #1   23. dec 2013 Havde en super hyggelig, og afslappende stald-træning med prullen idag, gensyn efter 3 dage! Hun var så dygtig hun har næsten fået smile på plads, efter en laaaang process.... smiley

    profilbillede
  • #2   23. dec 2013 Dejligt og høre der er forbedringer smiley
    Lyder egentligt også meget fornuftigt det din moster fortæller. smiley


  • #3   23. dec 2013 Ej hvor skønt!
    Min pony var fantastisk, kopiere bare lige et opslag jeg skev på min side:


    Verdens Sejeste pony i dag!
    5 gang vi/hun springer, og vi har aldrig sprunget så meget og godt som i dag!
    Hun trækker så fint på springene, måske lidt for meget nogen gange, så det kan er svært at se/tilpasse afstanden.
    Aner ikke lige hvor mange baner/spring vi tog i dag, og vi havde kun 3 fejl/refuseringer hvilket er rigtig godt!
    Vi er os begyndt og kunne gallopere meget mere på spring banen, og så endda kontrolleret.
    Hun var vildt træt/svedig baggefter, så skridtede af udenfor med en veninde og vi aftalte så og skridte en lille tur(første).
    Hun ville ikke rigtig væk til at starte med, og bakkede men blev ved og 1-2 min. senere var vi afsted.
    Hun var helt rolig, og kiggede dårligt på noget og på tilbage vejen kunne jeg skridte forrest med hende.
    Elsker sgu den pony, og alt går bare fremad trods de små nedture som der selvfølgelig skal være! smiley


  • #4   23. dec 2013 Årgh det lyder virkelig godt! Har jo læst, og selv kommet med lidt råd til dine andre emner, og synes det er så fedt at du virkelig gør noget ved det! smiley

    Men nej, det har egentlig ikke været en vildt speciel dag. Har bare været ude og købe det sidste ind til julen, og sådan smiley


  • #6   23. dec 2013 Kender det godt! Det går også fremad med min hyp hver dag lige pt. og man bliver så glad! smiley

Kommentér på:
FREMSKRIDT

Annonce