{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for vand
  • #1   19. maj 2012 Miin tidligere hest havde samme problem. Det er kun et spørgsmål om tålmodighed og vijlestyrke. Du skal bare hver dag forsøge at vænne din ismule til det forsigtigt, men også lidt bestemt.
    Min tidligere hest var panisk så snart hun så vandslangen, men med træning blev det bedre. En anden ting, som hjalp var, at jeg fik min mor til at stå med hendes hest ved siden af, så min hoppe kunne se hvordan min mors hest stod og nød det. Det gjorde, at jeg forsigtigt kunne bevæge mig over mod min egen. Det tog mig et halvt år, men så stod hun også bomstille til sidst.
    Min Ásbjörn var også bange for vandpytter og havet førhen. Jeg fik min hoppe til at gå i vandet før ham, så han kunne se, at det var okay. I starten nægtede han, men efter nogle gange lykkedes det. Nu går han igennem begge dele uden de store problemer. Havet er han endda begyndt at elske. han plasker rundt i det nu. Så .. tålmodighed og vilje + lidt hjælp fra andre nervefaste heste.


  • #2   19. maj 2012 Er fuldstændig enig med Sanni

  • #3   22. maj 2012 jep hvis ens hest er bange for noget er det altid godt at ride derhen med en hest der ikke ligger øre af det bare går afslappet forbi

  • #4   22. maj 2012 også hvis i har nogen tip til mig lytter jeg gerne jeg har det problem at min han har ikke noget mod vandpytter og havet han svømmer rigtig fint. Men vandslangen jeg kan ikke få lov til at spule ham på benene. ryg og hovede osv. går det fint med men benene.
    Han har nogen gange virkelig gemt sig bag ved et træ der står lige ved siden af! gemt sig
    er meget åben for forslag


Kommentér på:
Bange for vand

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce