{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange for Vand!!!
  • #1   13. maj 2013 Jeg ville starte helt vildt stille som stå med en spand med vand og røre stille i det mens den ser på det til den slapper af når den kan det... Så tag hånden ned og prøv og tage hånden på siden af den og se hvordan det går vis det går fint så tag en svamp så du får mere vand op af gangen og gør det samme til den er vand til det så kan du prøve tættere på hovedet til den kan det

    Efter kan du prøve med vandslangen ved bagben og øv dig op til hoved

    Vigtig ting du skal holde vandet ved den til den har stået stille i 2 sek fjern vandet og røs den og så igen så finder den ud af når den står stille bliver det farlige fjernet så finder den ud af det ikke gør noget i sidste ende har selv haft en der var vildt bange for vand det tog mig 2 måneder at kunne vaske den helt og det var stort set hver dag vi øvede


  • #2   13. maj 2013 Og hav en til at holde din hest den må IKKE stå bundet

  • #3   14. maj 2013 Ok mange tak... men jeg er kun der ude 3 gange om ugen:)

  • #4   14. maj 2013 Så øver du 3 gange om ugen smiley

    Men sikker dig for at du stopper de rigtige tidspunker da hesten godt kan få nok af det. Det vil sige
    Hest står meget uroligt du holder vandet ved den... Den står stille ganske kort ligemeget hvorfor om den lige får opmærksomheds på moget andet eller hvad det kan værre. Så fjerner du vandet med det samme ror den til skyerne klø den i panden.. Og vand frem igen...
    Så skal den gerne kunne stå stille hurtiger og hurtiger med tiden og du sætter støre mål... Så kommer det helt af sig selv og sådan skal man gøre med alle ting stort set


  • #5   14. maj 2013 ok:) mange tak for hjælpen:)

Kommentér på:
bange for Vand!!!

Annonce