{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Er du god til at redigere og vil hjælpe ?... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har næsten lige lavet et emne om at jeg vil give en af mine veninder en plakat med hende i fødselsdags gave,
men tænkte på at det jo skal passe til hendes værelse (da det bliver en STOR plakat)
og værelset er sort, hvidt og lilla.
Så tænkte på hvis i er gode til at redigere vil i så ikke prøve at redigere billederne så i synes at de ville se fede ud på en hvid (hvidt og sort værelse)

her er billederne i gerne må redigere
http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=371540

håber i vil hjælpe og på forhånd tusinde tak smiley
det skal lige siges at jeg spørg jer om hjælp da jeg ikke selv kan komme på hvilken måde jeg vil redigere dem så der ser fedt ud og de gerne må redigeres lidt mere end bare være sort og hvid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du god til at redigere og vil hjælpe ?...
  • #1   24. maj 2012 Jeg tænker at du kunne konvertere billederne til lillae toner. Og så evt lave nogle effekter med baggrund og mønstre.

    Eksempler:
    (link fjernet)
    (link fjernet)

    Jeg vil ihvertfald enten clone eller skære billedet ud så der ikke er forstyrrende ting i billedet ;o) Jeg lavede bare en hurtig og ikke særlig grundig cloning for lige at vise hvordan helheden kan se ud ;o)

    Selve billede, hvor hun er i helfigur har en rimelig dårlig billedkvalitet, så det skal nok enten være i max 20x30 (evt i en collage) eller ændres som feks mit forslag nr 2 for at det kan bruges.

    Mine forslag er lavet i Photoshop Elements og jeg har brugt Adjust color > Adjust hue/saturation > colorize og trukket i pinden for Hue for at lave billedet lilla. Og til det hvide billede har jeg først brugt filteret "Photocopy" inden jeg lavede billedet lilla og i Hue/saturation har jeg så også trukket i saturation, for at gøre billedet mere klar lilla i farven.

    Du kan også, sætte hende over på en af Photoshops egne baggrunde, hvis du klipper hende ud af billedet.
    Eksempler med andre billeder:
    (link fjernet)
    (link fjernet)

    (",)


  • #2   24. maj 2012 Emnet et ikke tilladt i gruppen, ifølge reglerne smiley

  • #3   25. maj 2012 LSM

    Jeg var også i tvivl om i starten om det var et emne, der var tilladt og jeg vil sige at det ligger på grænsen. Efter hvad jeg kan se, bliver der spurgt til hjælp til ideer til redigering og ikke decideret at man skal redigere billederne for hende - der jo ikke er tilladt at spørge om.

    Om ideer til redigering er tilladt eller ej, er jeg i tvivl om - det må Lykke afgøre.

    Hvis det ikke er tilladt at spørge om ideer til redigering, vil jeg anbefale Sabine at melde sig ind i denne gruppe:
    http://www.hestegalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=11310

    (",) Jette (hjælpe-adminstrator her i gruppen)


Kommentér på:
Er du god til at redigere og vil hjælpe ?...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce