{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Stresser op under udlukning! {{forumTopicSubject}}

Hej venner smiley

Min islænder hoppe har separationsangst, og hver dag når vi lukker dem ud så stresser hun op.

Det starter med at min mor tager hendes islænder (Brella) og vores gamle hest (Cora). Så skal jeg så gå bagefter med min islænder (Frigg). Hver dag når mor begynder at trække Cora og Brella bare en smule hen af staldgangen stresser Frigg sig selv voldsomt op og går direkte op på bagbenene. Det er selvfølgelig farligt fordi jeg står i mellem hende og de andre.

Jeg plejer at sige et højlydt "Nej, hold så!" og så simpelthen hive hende ned igen. Det kan godt være at det måske ikke hjælper så meget at råbe, men det er godt nok for farligt når hun stejler. Hun stormer ikke frem, det 'eneste' hun gør er at stresse sig selv op på nul komma fem og så begynde at stejle.

Er der nogle som har døjet med lignende problemer og evt. har en bedre måde at få hende til at slappe af på? smiley
- Jeg kunne også godt tænke mig tips til at få hende til at kunne stå inde i stalden alene, uden de andre da det er noget vi har døjet med i laaang tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stresser op under udlukning!
Kommentér på:
Stresser op under udlukning!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce