{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Healing {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Har gået og spekuleret over om en healere evt. kan hjælpe mig af med mit piskesmæld/ stærke nakke smerter, jeg har så stærke smerter at det sætter sig til voldsom migræne og jeg ikke kan andet end at sove i et mørkt rum, og det er blevet værre og værre så jeg har det næsten hverdag :s men ville lige høre jer om i tror en healer evt. kan hjælpe mig smiley


Undskylder på forhånd hvis det er lidt indviklet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing
  • #1   3. jan 2013 Du kan trygt kontakte Winnie og spørge hende ad om hun vil hjælpe dig, www.winn-healing.dk smiley

  • #2   3. jan 2013 hvor bor hun henne smiley ?

  • #3   3. jan 2013 Jeg bruger ofte healing, både til dyr, mig selv og mine børn..

    Find en god healer også uden at tænke på afstand..

    De fleste healere kan fjernheale.. smiley


  • #4   4. jan 2013 jeg syntes det er en go ide.. jeg har selv prøvet en healer flere gange, det giver en anden virkning når det etablerede system gir fortabt.

  • #5   4. jan 2013 jeg tror ikke på healing, men ved af erfaring at den traditionelle behandlingsverden heller ikke har meget at tilbyde.

    for mig var det kranioskral terapi der hjalp.

    dog har jeg stadig dage hvor min migræne besøger mig og jeg bliver ukampdygtig, men de dage er få og man lærer at leve med sin skade, hvis man tør.

    tænk over had du byder din nakke siden du døjer sådan med migræne.

    ligger du rigtig når du sover
    sidder du rigtig når du sidder
    er der bestemte bevægelser der provokere din nakke

    for mig så går det galt med en hel dag siddende som når jeg feks er til møde eller i skole jeg har behov for ofte at rejse mig og skifte stilling
    jeg har behov for lægge mit hovede ned, så ikke nakken skla bærer den vægt konstant
    det går galt hvis jeg sidder for meget i min sofa
    når jeg sidder for længe ved min computer
    og visse bevægleser provokere den også feks det er række bagud i bilen

    men jeg kan passe mit arbejde og mine heste og jeg passer min skole, jeg lever et almindeligt liv men der er dage hvor jeg er skudt i seng og bare ligger fordi migrænen har gjort mig ukampdygtig.

    lær signalerne fra din krop at kende og find måde hvorpå du kan aflaste den.

    og så er der intet galt i at forsøge sig med den alternative verden


  • #6   4. jan 2013 rikke blume n: det du skriver omkring din nakke, minder meget omkring det samme med min , kan heller ikke klare at sidde i for lang tid i samme stilling osv :s

    Vil lige over veje det med healing igen, kunne bare være rart hvis det kunne hjælpe med at få det nogenlunde væk, da jeg har smerter hver dag, selvfølgelig er der forskel om det er stærke eller ikke så stærke smerter det skifter, men de er der hele tiden smiley


  • #7   4. jan 2013 da jeg for år tilbage fik denne besked belv jeg tosset for jeg følte ikke de tog mig alvorligt men jeg giver dig sammen besked....

    det bliver bedre med tiden....

    jeg troed eikke på dem men de havde ret, mit er blevet bedre, eller jeg har lært at håndtere det, det kommer du også til så du kan leve et godt liv trods din skade


  • #8   4. jan 2013 Rikke: mit er blevet værre med tiden, jeg fik det efter jeg faldt af min afdøde belgier i 2010 og slog mig voldsomt ( min arm gik ud af led og brækkede, så det var det der var mest fokus på. besvimede også), har aldrig fået tjekket min nakke selvom jeg burde og har ofte haft fat i lægen, da det går ud over min uddannelse smiley så vil gerne have en scaning for at være sikker på det ikke er noget andet smiley

  • #9   4. jan 2013 rolig rolig det skla være rigtig skidt før det bliver godt..... min skade er 12 år gammel og den driller stadig, men det er blevet bedre.
    jeg har som følger af skaden fået spring fingre (de springer pludseligt op og jeg taber hvad je ghar i hånden), mine skuldre knirker og brager, og virke rikke optimalt, med meget stor risiko for slidgigt. men men nakken er stadig blevet bedre og smertene som også her er der dagligt, svinger meget, men jeg har langt flere gode dage end dårlige..... så fat mod det skal nok blive bedre

    i vørigt har jeg skadeet mine nyre af alt det smerte stillende medicin jeg fik


  • #10   4. jan 2013 sabrina c:
    Jeg vil FORLANGE at blive taget seriøs af lægen. Din nakke skal scannes så du kan få en forklaring på smerterne. Og husk på der er en grænse på 5 år efter en skade for at få erstatning. Så hellere nu end senere. Du kan ha fået piskesmeld. Det er en indvaliderende lidelse. Ikke for at male fanden på væggen, men få det undersøgt.

    Jeg har selv en arbejds skade i ryggen der ikke blev taget alvorligt af lægen til at begynde med. Men jeg havde et sprunget muskelhæfte i lænden og jeg fik en lille erstatning ud af det. Ikke nok til at dække tabt arbejds fortjeneste men dog nok til at dække min regning hos kiopraktoren og massøren:)
    Man skal være utrolig rask for at være syg;)


  • #11   4. jan 2013 Jeg har fået konstateret piskesmæld af lægen uden nogen form for undersøgelser, har også fået af vide af en del at jeg skal forlange en ordenlig undersøgelse, har fået noget erstatning, men det var indover min ride''ulykke''.

    Mit uddannelse sted har også sagt jeg skal få det scannet osv, da det jo går meget udover det smiley
    har prøvet og være til fys med min nakke, men det blev kun værre ( det var i sammenhæng med genoptræning af arm) Men skal til læge torsdag med noget andet også vil jeg lige hive fat i dem igen og forlange en scanning smiley


  • #12   4. jan 2013 ja gør det..... fys hjalp heller ikke mig gjorde det også kun værre

  • #13   4. jan 2013 Fys hjalp heller ikke mig. Men det gjore massage tilgengæld.
    hvis man har ondt spænder man meget op og det kan hjælpe på dit almene velbefindene at få massage. Måske det ikke fjerne din migræne, men du vil få det mere behageligt i kroppen.
    Du kan søge gennem din forsikring om at de vil betale for at få massagen, dem der var indover din ulykke.


  • #14   4. jan 2013 mange tak for svar allesammen smiley

    Vil helt klart undersøge de forskellige ting lidt mere og tag mere fat i lægen smiley


Kommentér på:
Healing

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce