{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing..
  • #1   29. aug 2011 må nok være ærlig at sige at jeg ikke troede på det indtil jeg selv var igennem det..

    i 09 fik jeg svær allergi over for køer (praktisk når man er uddannet landmand med speciale i køer og boede på en gård).. jeg måtte stoppe med at arbejde med det samme, for at jeg kunne blive boende skulle jeg have allergipiller hver dag, bruge hormoncreme op til flere gange om dagen mm.

    på det tidspunkt boede jeg ved siden af en som kunne heale og hun havde aldrig prøvet at heale allergi før så hun var meget interesseret i at prøve om hun kunne hjælpe mig til et "normalt" liv igen.. hun gav mig 3 behandlinger inden for 2 uger og har siden ikke haft tegn på allergi selvom jeg har arbejde med køer 2 år efter dette..

    hun han senere også haft healet lusen pga halthed og har kunne fortælle mig hvad der var galt, selvom røntgen intet viste, men efter behandling med natur medicin for det som hun sagde var problemet har luset ikke været halt..

    jeg ved der er delte meninger omkring healing men det her var min oplevelse af det smiley


  • #2   29. aug 2011 Jeg tror på det, har fået Plet healet, og selvom der intet synligt "sker" så begyndte hun at tygge og viste stor tilfredshed.

  • #3   29. aug 2011 Ja jeg tror på healing:)

    Jeg bruger det selv på mine dyr.

    Det der overbeviste mig om at jeg godt kunne var da jeg healede min hund. Min hund lider af loppealleri. Men jeg healede hende kun får træningens skyld og skænkede ikke allergien en tanke da det var ude for sæson.
    Hun nød det og jeg fortsatte de daglige gøremål bagefter.
    En halv time efter opdagede jeg at mine arme var fuld af mærkelige røde knopper, virkelig mange! MEGET mærkeligt, for jeg havde ikke været i kontakt med noget hudirreterende og lider ikke af noget allergi eller eksem:O

    Jeg fortalte min Far det,( som er proff healer, NLP og clairvoyant osv) og han fortalte at jeg altid skulle huske at beskytte mig og "klienten" med fx en "beskyttelsesdragt" inden jeg gik i gang med at heale. For ellers kunne vi fx bytte ubalancer:S Og så kommer man jo ikke af med problemet, men flytter det bare:)

    Jeg har også brugt det på min ene hest som havde kolik og rullede rundt i boksen og sparkede efter maven. Jeg prøvede healing bare for at lindre det og håbede det hjalp. Et kvarter senere stod hesten stille og tyggede hø:D VILDT!

    Men som sagt længere oppe kan det ikke erstatte dyrlæge besøg og andre fagfolk:)


Kommentér på:
Healing..

Annonce