{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

ondt i maven ? {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens !

okay, for noget tid siden skulle min veninde prøve at ride min hest, Men da Yasmin( min hest) skulle have sadle på og have spændt gjorden sparkede hun op mod maven og bid ud efter mig.

Da jeg havde spændt gjorden tænkte jeg ikke mere over det, der var intet da jeg skulle spænde gjorden under ridningen, der stod hun som hun plejer at gøre. så gik der nogle dage Ca og hun skulle rides igen, det var meget værre! bare man kørte hånden hen over maven sagde hun en underlig lyd og sparkede op mod maven igen og lagde øre( hele vejen op mod ribbenende) så jeg besluttede at longere(staves) hende med sadlen på for at se om der var noget der irriteret hende, men der var intet.
nu har jeg ikke redet hende i noget tid da jeg lige ville se om det gik over, men hun sparker stadig op men det kun når man køre eller presser hånden ind mod hende nede ved kønsdelen også lidt længere mod maven, (hvilket jeg bare tror er fordi hun er kilden)....

- Kan det være hendes dækken der irritere hende da der er stropper ved bagbenende jo ?

- eller at hun er blevet sparket og bare er kilden under maven ved kønsdelen ?

tak på forhånd.
glædelig jul og godt nytår!!:-D





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i maven ?
Kommentér på:
ondt i maven ?

Annonce