{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest bukker..
  • #1   19. apr 2015 Få tjekket om hun har ondt smiley
    Det kan jo være at det er fordi hun har ondt, når du laver anspringet.
    Nu ved jeg ikke hvordan din balance er, men det kan også være at du sidder anderledes end med sadel, og måske trykker nogle steder hvor det gør ondt på hende.
    Jeg ville få en massør eller noget ud, for så kan du få be- eller afkræftet om det er pga. smerte smiley


  • #2   19. apr 2015 Har ret go balance, men jeg får bare snakket med min mor som så kan få snakket med en massør smiley

  • #4   19. apr 2015 Ville ikke ride uden sadel så, det kan jo være den synes det e ubehageligt. Sadlen er jo lavet for at trykfordele og for at gøre det mere behageligt for hesten, så forstår egentlig heller ikke dem der rider uden smiley

  • #6   19. apr 2015 En massør er da et godt alternativ . Han/ hun kan altid sende dig videre, hvis de mener at det er noget "mere" alvorligt og noget en eks fys skal kigge på. Min massør har en fys samarbejdspartner, og er generelt meget ærlig omkring sit arbejde og om man bør ty til fys i stedet for.

  • #8   19. apr 2015 Mange læner sig enten forover, bagover eller ændrer meget på deres opstilling når de skal springe an i galop uden saddel og det lyder til at du kommer til at volde hesten smerte så den bukker.
    Det kan eksempelvis være dine sædeknogler som du trykker godt ned i ryggen på hesten eller lignende der gør ondt.

    Få en til at have dig i longe eller bare stå inde på midten som så kan se hvad du gør forkert og kan sørge for efterfølgende at give galopsinalet så du kun skal koncentrere dig om din opstilling


Kommentér på:
Min hest bukker..

Annonce