{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bøger til ferien?!
  • #4   6. jul 2015 Årh tusind tak!! smiley

  • #6   6. jul 2015 Vil kigge på det!
    Er i gang med 2'eren og er ikke rigtig helt vild med den heller, men nu må jeg se smiley Men i hvert fald, tusind tak for det smiley


  • #8   6. jul 2015 Okay, men langtrukne bøger gider jeg i hvert fald ikke, så nu må jeg se haha smiley

  • #9   6. jul 2015 Har du læst de andre i Djævelske mekanismer?
    - For mener da Urværksprinsen er en 2.er smiley Men det har du nok ?

    Dødens Instrumenter serien er også god, er i gang med serien for 4 gang, samme univers som Djævelske mekanismer smiley


  • #10   6. jul 2015 Har læst 1'eren, halvt 2'erne de er skide gode. Skrev bare lige den ene på smiley Vil kigge på den, tak!

  • #13   6. jul 2015 ... Nu ved jeg godt jeg spørger underligt, men er jeg den eneste der lugter til mine bøger ? xD



    Men Sofie, du skal helt sikkert læse Dødens Instrumenter! Du vil elske dem ! smiley
    ( De dufter også godt ... xD )


  • #15   6. jul 2015 Jeg skal selv have fat i bøgerne:
    Billy and me - Giovanna Fletcher
    All i know now - Carrie Fletcher

    Jeg har ikke læst nogen af dem, men de skal bestilles hjem inden jeg tager på ferie!! smiley


  • #16   6. jul 2015 Lola & Retfærdighedernes Bog
    Hitchhikers Guide To The Galaxy
    Samlede historier med Sherlock Holmes
    Sagnet om Sigurd & Gudrun
    The Tell-tale Heart
    To Kill a Mockingbird
    Notes From a Small Island


  • #17   6. jul 2015 Tusind tak alle sammen, vil kigge på det! smiley

  • #18   6. jul 2015 Forresten jeg er i gang med at læse en fantacy Serie kaldet Klintespind, virker umildbart som en god serie smiley

    Samt kriger-kattene er bestemt ikke dårlig... smiley Men ved ikke om den falder i alles smag smiley


  • #21   6. jul 2015 De sportsgrene der interessere dig indenfor hestesport der kan du læse reglementerne igennem smiley
    Jeg er i gang med spring smiley


  • #22   6. jul 2015 Uh!

    Skammerens datter serien smiley Den er også god smiley


  • #23   6. jul 2015 Kan se at du er 15 men anbefaler bare lige nogle af dem (godt nok på engelsk) som har kunne lide (flere af dem er serier):

    Percy Jackson-serien (Rick Riordan)

    Cracked (Eliza Crewe)

    Croak (Gina Damico)

    All Our Yesterdays (Christin Terrill)

    The Immortal Rules (Julie Kagawa)

    The Young Elites (Marie Lu)

    A Monster Calls (Patrick Ness)

    Harry Potter, selvfølgelig.

    Vampire Academy-serien. Meget letlæselig og selvom den sådan fra et fagligt perspektiv ikke ligefrem scorer topkarakter, så er den underholdende og det er virkelig noget, jeg værdsætter i bøger.

    Saving Francesca (Melina Marchetta)

    Drink, Slay, Love (Sarah Beth Durst) - gør grin med vampyr-genren på en underholdende måde.

    Pivot Point (Kasie West)

    PS I Love You og Where Rainbows End (Cecelia Ahern) - jeg synes det er nogle fine sommerromaner

    Det er i hvert fald nogle af dem, som jeg har haft en positiv oplevelse med at læse smiley


  • #24   6. jul 2015 Rikke du er IKKE den eneste der dufter til dine bøger!! Jeg gør det især med bestemte bøger, der dufter helt friske og på en helt bestemt måde - kan selvsagt ikke rigtig beskrive duften. Men mine serier fra Percy Jackson og Vampire Academy (Penguin-udgaven), de dufter ens og det er bare... den bedste version af bog-duftene!! smiley

    - nye bøger kan jo dufte forskelligt. Men der er bare én speciel duft der er virkelig lækker. Kan ikke åbne bogen uden at dufte til den flere gange. Og dufter også flere gange undervejs mens jeg læser...


  • #25   6. jul 2015 Hvis du godt kan lide bøger som Unearthly og Shadowfalls og ikke gider langtrukne bøger, så kan du sikkert også lide disse - det er faktisk ikke nogen jeg vil anbefale haha, har et ret negativt forhold til dem, men det kunne være at det er nogen, du kan lide:

    Evermore (Alyson Noel)
    Need (Carrie Jones)
    Uglies (Scott Westerfeld)
    Hush, Hush (Becca Fitzpatrick)
    House of Night-serien
    Fallen (Kate Lauren)
    Matched (Ally Condie)
    Halo (Alexandra Adornetto)
    Wicked Lovely (Melissa Marr)
    Beautiful Creatures (Kami Garcia)
    Delirium (Lauren Oliver)


  • #26   6. jul 2015 Fünke:

    smiley

    ... Der var et par piger der kiggede lidt småunderligt på mig, da jeg snusende til to ens bøger da jeg var på biblioteket. Den ene var brugt godt, mens den anden kun semi. Det blev semi, den duftede bedre. smiley

    Kan ikke fordrage dem der lugter af støv og gammelt, eller dem der lugter af aviser/reklamer o.o


  • #27   6. jul 2015 Heksejægerens lærling, 11 bøger, super gode.svært at lægge dem fra sig

    Nattens hus, serie om vampyr skole.

    Blodets bånd, serie af Pernille eybye. Vampyrer. Også god. Venter på de næste bøger..


  • #28   6. jul 2015 Her er nogle af de bøger jeg har læst, ved ikke om du er til sådan nogle, men her kommer de! smiley

    Skyggens Lærling (serie, elsker den! :D)
    Det Gyldne Kompas (serie)
    Percy Jackson (serie)
    The Hunger Games (serie)
    Harry Potter (serie)
    Heksejægeren Lærling (tror jeg den hedder eller også er det første bog... Eller også hedder den bare Heksejægeren? Kan ikke huske det, men det er en serie)

    Kan ikke lige komme på flere lige nu..:)


  • #29   6. jul 2015 Men meget rart at vide at andre også gør det, så jeg ikke skal melde mig til My Strange Addiction ;P

  • #30   6. jul 2015 Sarah, heksejægerens lærling, er første bog i den geniale serie. Jeg venter med længsel på den næste.

  • #31   6. jul 2015 Haha, min mor kigger altid åndssvagt på mig hver gang jeg snuser til mine bøger.. men den dér specielle bog-duft blandt den almindelige bog-duft (wow), det er virkelig også nostalgisk fordi selve duften minder mig om min oplevelse med bogen. Og er så bange for at det en dag går væk, så er bare nødt til at snuse mens duften er frisk smiley smiley

  • #32   6. jul 2015 Fünke:
    Har faktisk oplevet at begynde at græde, fordi jeg lugtede til en bog, der lugtede som en der endte trist ... xD

    Elsker bogdufte, det gør det helt specielt at læse! Derfor går jeg aldrig over til ebøger smiley


  • #33   7. jul 2015 Jeg eelsker også at have mine fysiske bøger på reolen. Det er bare træls når de bliver gamle - kan faktisk bedst lide bøger HELT nye og ikke alt for gamle selvom nogen finder det nostalgisk - men åh, intet slår følelsen af at have bogen fysisk i hænderne og virkelig mærke ordene smiley smiley

  • #35   7. jul 2015 Twilight (Serie)
    Nattens hus (Serie om vampyrer)
    De Udødelige af Alyson Noel (serie)
    Harry Potter

    Alle nogle gode bøger om det overnaturlige og med en kærlighedshistorie smiley
    Jeg har været i gang med Nattens hus et stykke tid nu, men nu kan jeg ikke finde min bog efter jeg er flyttet -_- eller en god serie smiley
    Og pt er jeg i gang med 50 Shades of Grey


  • #37   7. jul 2015 papertowns, en flænge i himlen & gåden om Alaska af John Green, de er fantastiske.

Kommentér på:
Gode bøger til ferien?!

Annonce