{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Shiva og Sigyn tilsalg, hva vil du gi' {{forumTopicSubject}}

Hej, ja, som overskriften lyder, skal jeg snart af med mine kæreste plage på 1½ år.. De er begge helt fantastiske, lærnemme, og bare super kærlige, dejlige, og rolige..

De har begge forældre som er flot kåret inden for fjordhesteavlen, og begge mødre avler super flotte føl, søskende kan findes, osv.
De sælges med stamtaale og bordeaux hestepas..
-de vil begge være idielle som avlshopper, men har bestemt mere at byde på, bla. ligger der gode spring og dressur gener i dem begge, som bare tidligere ikke er blevet udnyttet da mødrene har været brugt primært til alv og kørebrug.

De ´har begge allerede nu lært:
- have hovedtøj, gamacher, 'sadel' (ponypude, og elastikgjord), bandager, dækkener, tæpper osv. af udstyr på .
- Kan træde op på en palle, på komando.
- viser store evner inden for spring, har ved et uheld sprunget over ca. 1 meter sammen med deres mor som 4 mdr. (fløj flot over!)
- har vænnet sig naturligt til plastik, leget med det på folden, gået på det, haft en fodersæk over ryggen osv.
- kan trækkes, bindes, få smed, få renset hove (alle 4), strigles over hele kroppen.
- Har været trænet lidt naturligt HMS med, altså de kan gå efter en med løst tov, bakke på komando, flytte sig for dig, osv.

^ Ja, jeg kunne blive ved.. Men de har endnu ikke mødt en trailer, men det kommer de snarest muligt til, vi skal bare lige låne en. Det kommer højest sandsynligt til at gå som om var det en leg, for det tog kun ca. 15 min. at få dem op på pallen, altså fra første møde med den, til at stå derpå med alle fire ben.

Men hvad vil prisen for to så skønne herligheder ligge på ? (altså enkeltvis, de skal ikke sælges samlet, men de kan begge to hver for sig alt det såom er beskrevet)

^ Se billeder af dem på deres profiler under min bruger..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shiva og Sigyn tilsalg, hva vil du gi'
Kommentér på:
Shiva og Sigyn tilsalg, hva vil du gi'

Annonce