{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Micklem trensen {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Micklem trensen er begyndt at blive rigtig populær.. så jeg overvejer lidt at købe en, hvis den er så god som den lyder.
Så derfor har jeg lidt spørgsmål til jer, som har erfaringer med den.

Har i mærket forandring på jeres hest?
Er den stor/lille i størrelsen?
Jeg rider bare ture og springer en gang om ugen, så tror I at det er ligemeget om jeg rider med sådan en, eller med en alm. trense?

Tak på forhånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Micklem trensen
  • #1   4. sep 2015 Jeg har den. Jeg har mærket stor forskel på min smiley han brød sig meget lidt om sin almindelige trense med tilbagetræk. Men med micklemtrensen går han mere afslappet og er nemmere at bøje - han er slet ikke lige så anspændt. Jeg synes de er lidt små i størrelserne. Min fuldblod bruger full - det gør han også normalt, men da han er en lille full og han bruger et af de yderste huller i kæberingeb på micklemtrensen, vil jeg vove an påstå at den er lidt lille. Dog passer næseremmen fint!

  • #2   5. sep 2015 Jeg har kun gode erfaringer med trensen!
    Min pony er langt mere afslappet og medgørlig med Micklem trensen!
    Vi kan selfølgelig også ride med en almindelig trense smiley


  • #3   5. sep 2015 Har den fra MGS Horseware, den er vist meget normal i størrelsen.
    Jeg er super glad for min, og kan tydeligt mærke forskel på min hest.


  • #6   5. sep 2015 Fandt en original trense til salg på nettet. Sælger skrev at den var stor i str. En underviser fortalte at man skal være opmærksom på kæberem, at den ikke klemmer på blodårer

Kommentér på:
Micklem trensen

Annonce