{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

forsikring af hest {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

ved ikke om det er noget man sådan taler om, men vi prøver.
Jeg skal ha forsikret min hest - ja det skulle ha været gjort for længest, men så kommer man fra det osv. anyway, så har jeg kigget på dansk heste forsikring.
men så kommer spørgsmålet, HVAD forsikre man for... altså hvilket beløb.. og skal man så betale en hvis % af det man forsikre den for pr. mdr/år??

Hvor meget har I jeres heste forsikret for?- og er det "kun" ansvars, eller også uridelighedsforsikring? - og hvad betaler I så ? er det et års beløb, eller er det pr. mdr...

Syntes virkelig det er svært...
-K-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring af hest
  • #1   9. sep 2015 Min er forsikret i hoved og røv, så at sige.. Livs, uanvendelighed og udvidet sygeforsikring. Hun er forsikret for 70.000, det giver jeg lige knap 13.000 for om året smiley

  • #2   9. sep 2015 Jeg har forsikret mine hos dansk hesteforsikring og aldrig har jeg været så tilfreds som hos dem! Hurtig sagsbehandling ved dyrlægeregninger og god service! Der er en prisberegner på deres hjemmeside, da prisen jo afhænger en del af heste- og forsikringstype. Jeg har både livs-, uanvendeligheds-, og sygeforsikring (med selvrisiko) for 30.000 på min welsh cob og det koster ca 6.000 årligt (betaler halvårligt). Min fuldblod er livs- og sygeforsikret for 15.000 og det giver jeg 2.300 kr for årligt.

  • #3   10. sep 2015 Vores er forsikret ved KDH og de er forsikret til 20.000 kr stk
    Uanvendelighed og vi har haft flere der desværre i års løb som vi har fået forsikring udbetalt helt uden problemer.
    Vi betaler ca 2000,- for dem hver pr år

    Når vi ser på hvad de skal forsikres for så ser vi på hvad kan vi for en ny for
    Vi ser ingen grund til at "overforsikre"
    VH
    Annette


  • #4   10. sep 2015 Min er forsikret for 30.000 (det købte jeg hende for) jeg har liv og 100% dækkende sygeforsikring hos tryg jeg vidst nok betaler 5900 om året for smiley

  • #5   10. sep 2015 Mine er livsforsikring. Det vil sige ved brand, tyveri, pludselig død og påbudt aflivning for 25.000 kr. Hver. Inkl kolikoperation og ansvarsforsikring og der koster knap 1000 kr om året pr hest

Kommentér på:
forsikring af hest

Annonce