{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

Veninder ? Stakkels hende <'33 {{forumTopicSubject}}

I dag oppe i skolen gik Pernille (min bedste veninde), Mai (en af mine veninder) og jeg sammen. En anden vi kanlder X kunne så ikke tåle at vi gik sammen. Når vi kiggede væk lavede hun ansigter af os. Hun bagtalte os. Og i fritkvarteret lod hun som om hun græd, og så kom alle hen til hende og spurgte om hvad der var galt, så sagde hun alt muligt ondt om os som vi havde gjort ved hende men det havde vi bare ikke gjort. Hun havde ikke engang prøvet at tale med os om det eller noget.
Nå, men så her efter skole, gik Mai og X sammen op til busstationen. Og Pernille listede sig bag dem for at gøre dem overrasked.
Men så hørte Pernille at X begyndte at sige noget med at Pernille var helt vildt egoistisk og så videre... Så vender Mai sig om og siger "Hej Pernille.". Så kigger X og så siger hun " Så ved du det Pernille."
Pernille cyklede bare forbi dem og da de var væk, ringede hun til mig og forklarede hvad der var sket. Og hun græd i telefonen. Hun pleger ALDRIG at græde.
Så sagde jeg at jeg kom hen til hende så jeg kunne trøste hende og snakke med hende.

<b>Syn's bar' det var mega ondt af X</b>

Ville lig' ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninder ? Stakkels hende <'33
Kommentér på:
Veninder ? Stakkels hende <'33

Annonce