{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Når han ikke respektere dit valg.. {{forumTopicSubject}}

Årh hvor er jeg dog ynkelig lige nu. Og jeg føler mig på en måde også ufattelig dum og til grin.
Jeg har min kæreste som jeg elsker ufattelig meget, ingen tvivl. Vi har det godt, hygger os og snakker om alt mellem himmel og jord. Sagen er den at jeg længe har gået og tænkt over at "skifte stil", er træt af at være så "mainstream".. Jeg forklarede ham mit valg, og han var sådan lidt "eeeej du er da fin som du er nu.." - det er også fint han siger det, det er jo hans mening, men jeg vil altså lidt videre. Det blev så til en diskussion og det endte med at han sagde "nu siger jeg det ligeud sif, jeg forelskede mig i den du er nu, og jeg vil ikke ha' du ændrer dig, for hvis du ændrer stil, ændrer du også personlighed, og du har virkelig ændret dig meget på det sidste. du skal ikke ændre dig mere s: - jeg er mest til poptøser, men hvis det er det du virkelig vil, så må jeg vel leve med det.."

Jeg føler mig ret dum? Er total forvirret. Diskussionen er MEGET længere, men for at spare jer, har jeg kortet den ind..

Forfanden da s:

Hva ville I sige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når han ikke respektere dit valg..
  • #1   14. apr 2008 Dit liv - dit valg. Hvis det er noget du helt selv vil, og rigtig gerne vil, skal du gøre det. Det ville jeg i hvert fald.

  • #2   14. apr 2008 Jeg ville sige, at jeg synes det er ret ..mystisk..du går og fra den ene dag til den anen dag vil ændre din "stil", synes det er ret overfladisk. Min sitl ændrer sig da også, men det er da ubevidst.
    Hvad er der i vejen med at kunne lide det samme som mange andre?


  • #3   14. apr 2008 hvis du vil skifte, så gør det i et stille tempo, så han også kan n¨å at vende sig til det..

  • #4   14. apr 2008 Han burde acceptere dig og dine valg - det er min mening. Og du skal gøre hvad du har lyst til, og ikke tænke på hvad han ville sige til det... Hvis du ikke selv mener du vil ændre din personlighed, så gør det og så kan han se at du havde ret.

    Du skal ikke lade din kæreste styre dig og dine valg! Det har jeg gjort og tro mig - det er forfærdeligt og det ender med endnu flere "grænser" hvor man hele tiden skal følge kærestens meninger... Så er det sgu bedre uden! smiley


  • #5   14. apr 2008 Lidt enig med Thit, men igen, det kan jo også være at du fra starten blev poppet fordi alle andre gjorde, og fordi du ikke gjorde dig tanker om din stil dengang, men gør det nu.

  • #6   14. apr 2008 ude at gøre mig klog, så lyder det som om at han elsker din stil og knap så meget dig? :S

  • #7   14. apr 2008 "Hvis du ikke selv mener du vil ændre din personlighed, så gør det og så kan han se at du havde ret."
    Forstå den ikke sådan at du skal ændre personlighed, men ændr din stil og vis ham at du netop IKKE har ændret personlighed.


  • #8   14. apr 2008 Thit ( Spider Schwein )

    Jeg skrev at jeg <i>længe</i> har gået og tænkt over det, har bare ikke rigtig haft modet til det.. Men ja.. Nu føler jeg mig endelig klar til at prøve noget andet s:

    og I andre - tak for svar :o)


  • #9   14. apr 2008 Janni .

    Det er også det .. Men sådan virker det ikke på ham når vi er sammen s:


  • #10   14. apr 2008 Hux '

    Det er jo det s:


  • #11   14. apr 2008 • Sif - føl sælges!
    Ja, og hvad er forskellen om du længe har tænkt over det, og du ikke tør, end at du gær det fra dag til dag? Var det impulsivt du gik ud og købte en masse tøj du synes var fedt, kom hjem og opdagede det var anderledes end det andet, kunne jeg forstå det. Det andet er da bare lidt fjollet synes jeg. Hvis du ikke tør, hvad aå med bare at holde dig til det tøj du føler dig sikker i at gå med...


  • #12   14. apr 2008 Anyways, kan godt forstå din kæreste tror du ændrer personlighed, når du melder ud med, at dit ydre/førstehåndsindtryk/etc. gør så stort en forskel for dig

  • #13   14. apr 2008 Thit: Det kan jo være, hun ikke har turdet pga. 'frygten' for, hvordan kæresten ville reagere, men måske føler sig mere selvsikker nu. Skal selvfølgelig ik sidde her og svare for Sif :b

  • #14   14. apr 2008 Thit ( Spider Schwein )

    Altså, jeg har jo sådanset ikke lyst til at gå i det tøj jeg går i nu, jeg synes ikke det er mig længere.. Ja, det lyder sikkert dumt.


  • #15   14. apr 2008 Hux '

    NEMLIG! smiley


  • #16   14. apr 2008 Hux '
    HVIS det er derfor, bør hun måske også lytte til, hvis kæresten lige frem siger det er turn off for ham smiley synes da bare det er flinkt af ham at sige, i stedet for at lade forholdet gå i stykker


  • #17   14. apr 2008 Og ikke kun hvordan min kæreste ville reagere, men også mine veninder og sådan, men er da sikker på at de ville respektere mig, men ja..

  • #18   14. apr 2008 Sif:

    som jeg sagde, lav en stille overgang...


  • #19   14. apr 2008 Det er forhåbentligt ikke indpakningen alene han er faldet for - for så er han da en spade !! Bare sådan sagt ligeud.. Så synes jeg da du skal fortælle ham at han kan prøve at finde din klon, for du skifter stil - og det gør du som det passer dig. Du har da ikke brug for ham til at fortælle dig hvordan du skal se ud ! Så alt det der "jeg elsker ham virkelig meget" - gem det til en der virkelig fortjener det... Du er kun 14 - og i den alder skal man prøve at se ud på mange forskellige måder - og det er der ingen, hverken kæreste, forældre eller lærere der skal blande sig i...

  • #20   14. apr 2008 Jeg havde gjort det hvis jeg var dig, men som 'nice little penguins' siger, stille overgang. (:

  • #21   14. apr 2008 SIF !!! Det er fløjtende ligegyldigt om ANDRE respekterer dig, det er vigtigere at du selv gør. At du selv synes du er ok - og at du føler dig godt tilpas i det du går i - og den måde du er på.. DU ER GOD NOK uanset indpakningen!!!! Indpakningen er kun et ekstra krydderi på dit væsen..

  • #22   14. apr 2008 ** Nice Little Penguins !? **

    Jaeh :o).

    $ $$ Cowgirls have more fun $$ $

    Du har fat i noget, ja..


  • #23   14. apr 2008 SIF... det er bare fordi jeg er en gammel KLOG kone *LOL*

  • #24   14. apr 2008 $ $$ Cowgirls have more fun $$ $

    Hahahhaha xD!


  • #25   14. apr 2008 Altså jeg må ærligt indrømme at jeg også ville være lidt underlig til mode hvis min kæreste pludselig ville ændre stil. Jeg vil jo også gerne have en kæreste som jeg er tiltrukket af, og jeg ville ikke være tiltrukket af en hardcore punkker (hvis det nu var det han ville være ; ) )

  • #26   14. apr 2008 Kine...

    Når vi er næsten teenagere og i årene der følger - forsøger at følge med strømmen, så gør vi det udfra "hvad gør de andre". I den periode, forelsker man sig også - og måske holder forholdet i lang tid. Hvad nu hvis man i den tid man har kæreste, opdager at man lever på en løgn. Altså går og er noget man slet ikke er... Hvad skal man så, - tilpasse sig sin kæreste og måske gå og være ked af det, eller leve sit liv og så måske miste kæresten ? Hvis kæresten ikke bryder sig om det nye dig, - så må han/hun melde klart ud og sige - Dét kan jeg ikke, eller "giv mig en chance for at vænne mig til det " eller - "det er intet problem, det er dig jeg elsker og ikke indpakningen "...


  • #27   14. apr 2008 Cowgirls: Jeg siger skam bare hvad jeg ville føle hvis min kæreste sagde det samme. Jeg synes klart at hun skal skifte tøjet ud, hvis det er det hun vil. : ) Hun skal bare ikke være sur på kæresten hvis han vælger at hoppe fra.

  • #28   14. apr 2008 hmm ja jeg må så lige være lidt kold og kynisk...
    Det er så bare min mening, og den måde livet nu engang har lært mig at se på tingene...

    Men hvis vennerne og kæresten ikke kan lide en for den man er, men kan lide en pga ens tøjstil eller for andre matrielle ting, så synes jeg ikke at de er værd at samle på...
    Der er mange venner og kærester der er røget ud til højre fordi de ikke har kunne acceptere enten den jeg nu engang er eller min tøjstil eller andre af mine venner... Den man nu en gang skal være sammen med længst tid er en selv. Venner og kærester kan være en flygtig betegnelse...
    Men igen det er så bare min mening og den måde livet nu engang har lært mig at se på tingene...

    Men når det så er sagt, så synes jeg egentlig at det er ok at din kæreste siger sin ærlige mening, meget hellere det end at han bare skrider når stilen er lagt om eller at han lyver og måske er utro...

    Hva du gør??? Ja det er fuldstændigt op til dig selv... Gør det du har det bedst med, for det er nu en gang dig der skal leve dit liv...


Kommentér på:
Når han ikke respektere dit valg..

Annonce