{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Den første hest/Pony.. {{forumTopicSubject}}

Heej Alle sammen.
Hvordan fik i jeres første hest/pony og hvordan skete det ?
Og lige et spørgsmål til..
Hvis man søger en hest som både kan dressur, men OGSÅ er meget god til at springe er der så en hest i vil anbefale ?
Selv tænker jeg lidt i retningen af: holstener eller DV.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den første hest/Pony..
  • #1   4. jun 2008 Jeg fik min første pony i konfirmations gave, den stod med en stor rød sløjfe rundt om maven, foran min hovededør inden jeg skulle i kirke smiley

  • #4   4. jun 2008 Jeg fik min første pony da jeg var 8.
    Det var en pony som jeg havde redet på på min rideskole i den del
    år inden vi købte ham .. han er desværre død nu, pga tarmslyng.


  • #5   4. jun 2008 jeg fik min hest da jeg var 12 min mor mente at hun ville blive for lille og så kunne hun heller ikke lide at hun ikke var tilredet men hende skulle det være og det blev det.:D og er jeg super glad for.

    det kommer helt an på hvad man vil med sin hest? for de fleste både heste og ponyer kan man få til at gå dressur men det kommer an på hvad man vil med det. det er jo heller ikke sådan at f.eks. dv kun kan dressur og holstener kun spring sådan må man endelig ikke se på det:) det kommer an på hesten og ikke racen:D


  • #6   4. jun 2008 Ok..
    Men når jeg kigger efter hest nu så kigger jeg efter noget holstener eller DV.


  • #7   4. jun 2008 min første pony er pippi og hende vil jeg ikke af med igen medmindre det virkelig er nødvendigt

    jeg fik hende da jeg efter 13år havde fået min mor overtalt da vi fandt en haflinger til salg i samme by hvori vi bor
    den viste sig så at ville smide af og vi måtte finde en anden

    pippi var den jeg følte mig tryg ved på ryggen og jorden


  • #8   4. jun 2008 ang. hest så vil jeg ikke anbefale race, men nærmere hvordan den er redet og trænet samt stamtavlen

  • #9   4. jun 2008 Hej

    min første pony er Noa... jeg fik ham af min forlovede i 25 års fødselsdagsgave... han stod lige pludselig hjemme i vores have... :o)

    men ridehest fik jeg så ½ år efter (ca) og det var fordi jeg fik skattepenge tilbage og dem slog jeg med det samme ned på at det skulle være til en hest... så jeg ringede til min veninde som har noget mere forstand på heste end jeg selv og spurgte om hun ville hjælpe mig med at finde en til mig... og ja kort tid efter havde jeg Tamra :o)


Kommentér på:
Den første hest/Pony..

Annonce