{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Så gik det sku galt . {{forumTopicSubject}}

Skulle bedække en hoppe i går .. den hade føl med men vi undlod at tage føllet med ud så hoppen var hel vild og meget oprørt over at hendes føl stod inde i boxen og brummede en del hun er meget følglad men også i brunst og tros vi ønskde at bedække hende opgav vi da hun for rundt og ej ville lade sig binde op eller stå stille for at jeg kunne tage hingsten ud ...

så da vi sadte hende ind blev der ro i stalden .. så ville vi tage en ande hoppe der også var i brunst og hun viste en del intreasse men da hingsten kom ja så vsr hun plusselig ikke meget for det .. det kan skyldes 2 ting endent var hun på vej ud af sin preiode eller også var hun bare ikke intresseret ..

så tro det eller ej .. min medhjælper hun blev meget overrasket og fik en blodtud fordi hoppen unde agten lod sig kaste op af vægen og med begge forben lige op i mode hende og lod sin krop prasse sig ind på hende så hun blev klemt .. lige i det øjeblik det skete fik jeg hingsten unde kontroll og pigen emma så ud som om hun var lige ved at lade sig synke samme og hade uden tvivl ondt .. da jeg kom ud igen hade min mand tage hoppen og var på vej ud i folden med hende og jeg måtte fine kolde omslag og give Emma på næsen .. det var lidt svært at se vad der var sket fordi det gik så pisse hurtigt, men den hade givet hende en grim en over næsen .. og hun var nok lidt rystet over at hesten tog sådan på vej .. med alle raspekt for de stor dyr .. måtet en sådan ting jo ej ske men .. jeg hade nok i at styrer min hingst og hans hylerrig over at han ville bedække koste vad det ville .. smil

nå men næsen fik en lille bule og hun var elles ved godt mod .. jeg spurte on hun turer igen at hjælpe mig og til det sag hun ja .. sejt nok .. jeg ringer hende naturligvis for at hører hvordan det så går i dag .
for også at hører om hun var kommet andet til .. det så temmelig vild ud .. at hun stod lige ind i mellem dens forben og bare kastede sig på vægen

jo jo det kan gå galt ..

så denne bedækning blev ike genemført .. og hvornår man så skal gøre det er jo vansklig at sige ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gik det sku galt .
Kommentér på:
Så gik det sku galt .

Annonce