{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Mor vil flytte IGEN-.- {{forumTopicSubject}}

d. 15 feb flyttede vi væk fra min bedstefar fordi han klagede over at min mor rodede og tog hans bil og sådan- DEt var virkelig ulækket hjemme ved os.

Nå men så i dag kom han vi lejer huset af og sagde han havde fået klager over at vores have er rodet og der hvor vores bil holder ligger der kattagrus der skulle suge det olie op min mors bil tapte og det er helt udsmattet nu Da han havde været her spurgte jeg mor hvad han ville og sagde så overstående og sagde også at vi nok bare skulle lede efter noget nyt. ARRGH hvor er jeg sur. Her hjemme er der virkelig klamt. Når de har fået noget at spise smider de bare rasterne så det ligger og mugner og der er myre over alt. og klamt muk. er ved at få spat. min lille bror og mit værelse er det eneste steder der er opryddet og fine.
Aner ike hvad jeg skal gøre. min mors bedstevenner har prøvet at snakke med hende om at det er sundheds farliget men der hjælper ikke. så nu snakker med "Resevemor" om at snakke med kommunen om det og så risiker min lille bror og jeg at blive fjerne og komme på børne hjem. aner ikke hvad fuck jeg skal gør.
har kun boet hjemme ved min mor i 11 måneder eller har jeg boet ved min mormor i 7 år- derfor jeg er så oprydelig end min mor.

Men helt seriøst hvad ville i gøre. har heller ikke lyst til at flytte igen, nu har jeg endelig fået min indrettet som jeg altid har drømt om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor vil flytte IGEN-.-
Kommentér på:
Mor vil flytte IGEN-.-

Annonce