{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

At flytte sin hest {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal lige ud med det, da jeg slet ikke kan vænne mig til tanken, og ikke kan finde ud af om jeg skal græde eller grine...

Der hvor jeg har Tonga nu, har jeg været siden X flyttede ind, for ca. 7 år siden... Jeg startede ud med halvpart på en pony, jeg var med til og starte en rideskole op, har tilredet mange mange heste gennem de år, rideskolen lukkede ned igen, og jeg har så haft Tonga i ca. 2 år

Jeg har nærmest været en del af familien derude, men de er ved og være trætte af det hele, og her pr. 1. sep. bliver det hele lavet om så os pensionære skal stå for alt, undtagen udlukning og morgenfodring, men ellers skal vi selv sørge for at bestille halm, hø, frøgrøs, wrap, spåner, mad ja alt hjem, og selv hente det, og så finde ud af, hvad og hvor meget vi bruger hver især, og så på den måde få betalt den person som nu står for at købe det ind...
Jeg blev så sat på den opgave og hente havre, hvilket skal gøres ca. 1 gang om måneden...
Derudover bliver ridehuset lukket ned...

Jeg har overvejet det længe, og ja så tog jeg beslutningen i går, og det hele faldt på plads i dag...

Jeg flytter Tonga her d. 1/9

Jeg kan slet slet ikke vænne mig til tanken, har været ret tæt knyttet til familien, og har bare været der i så mange år, og så har jeg det også lidt skidt med bare og rive Tonga væk fra hendes vante flok, som hun har været i, i 2 år...

Jeg flytter dog ikke så langt væk, da jeg flytter til naboen indtil der er plads hos genboen...
Naboen er genboens forældre, hehe smiley

Alligevel synes jeg det er helt underligt... Er det meget normalt, at man lige skal sluge klumpen eller er jeg sart?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte sin hest
Kommentér på:
At flytte sin hest

Annonce