{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undre mig
  • Mig !
    Mig ! Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 124
    #2   13. sep 2008 Jeg tror enkelte herinde afviser på forhånd. Mine heste blev også afvist selv om der var masser af tekst og gode billeder. Så jeg tænkte det kunne være ligemeget med at oprette dem.

  • #4   13. sep 2008 Måske er det den knap så gode billedkvalitet? Jeg ved at man ikke må afvise af den grund, men tror mange gør det alligevel. Og måske for kedelige billeder?

  • #5   13. sep 2008 Hvis man skriver at Hesten fx er en race og hesten igen papir har på er der mange der slår hårdt ned på det og afviser...

    Ida: det er sjældent at folk kommer ind uden en eneste afvisning har lige været inde og se din og det er jo ikke så mange der er jo største delen som byder velkommen og nogle mennesker afviser næsten for ingen ting...

    jeg må sige jeg er selv en af dem som kan finde på at afvise men så er det fordi der er ALT for lidt billeder og måske ALT for lidt tekst... eller hvis de er solgt eller på anden måde ikke overholder reglerne ellers syntes jeg at ALLE skal være velkommen...


  • #7   13. sep 2008 ida er det ikke ham her? : http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=89214

    for så er der da chancer for det endnu han har jo kun 84 velkomstpoint og 16 afvisepoint.
    og du skal jo helt op på 100 avisningspoint før han ikke kommer ind.... så han mangler jo kun 41 point før han er det... der er trods alt hele 84 point før han ryger ud så han er jo på den rigtige vej....


Kommentér på:
Undre mig

Annonce