{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

min stil, hjælp:) {{forumTopicSubject}}

yes jeg mangler lidt hjælp, noget mere jeg kan skrive om her er det som jeg har skrevent:
JULEN - en hyggelig tid.
Julen er jo en dejlig tid mange elsker den, for så samles familien, og hygger, spiser god mad osv. mange får 'juleand', men faktisk spiste vi i 'De gamle tider' julegris, dette er dog noget de fleste stadig gør.
Hjemme hos mig får vi and, og vi navngiver dem altid ænderne, vi skal have at spise, sidste år var det Rasmus og Juncker, det sådan en ting vi har fundet på, - mig om min kusine Kris (Kristine) har fundet på siden jeg var 9.
Men i julen i >>det som jeg kalder det<<,
'i de gamle og fede tider' men det var der ca. 1600 tallet, vankede der virkelig - hos dem der havde råd og mulighed for det, havde det helt store gilde, der var rigligt med fed mad og stærk øl, i 17-1800 tallet var det især svinene, der måtte lade livet for at ende som, friskkogte skinker,medister,blodpølse og saltmad.
Det gode, æh, lækre ved svinene var at de havde gået ude i skoven og ædt sig tykke og fede i bog og agern hele efteråret. Når svinene skule slagtes var der massere overtro med i det..

jeg mangler lidt hjælp til det med hensyn til ideer..
ps. hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
min stil, hjælp:)

Annonce