{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Så var man pludselig ikke så smart. xD {{forumTopicSubject}}

Det hele startede i torsdags da jeg var ude ved min mormor og morfar og skulle køre traktor. Min kæreste mente absolut at kvinder bag et rat aldrig ener godt. jeg sad selvfølgelig og sagde ham imod for mener selv jeg er god til at køre traktor, når men så kom han i fredags og skulle hente mig så jeg kunne få noget at spise. da jeg ville stoppe traktoren kommer jeg til at sætte den i bak gear og bag efter køre jeg frem igen. han var selvfølgelig flad af grin og nu havde jeg i hvert fald ingen beviser for at kvinder bag et rat ville ende godt.. måtte der også erkende at min fejl ikke var så god. og kunne være bedre. xD


Så om aften skulle de( Mor, lillebror og min kæreste) så komme og spise sammen med mormor, morfar og mig helt i orden jeg går så i bad efter jeg havde snakket med dem om hvor langt de var. i mens jeg var i bad var de så kommet og min mor havde bare sendt min lille bror og kæreste op med det sidste læs affald. sener på aften sad min mor og jeg så og snakkede og så "kommer hun til" at sige at min kæreste havde bakket skævt med traileren og så traileren havde lavet en bule og ris i bilen. I mens min mor sagde det sad han bare og kikkede ned i jorden og ville over hovedet ikke have øjn kontakt med mig. Og det endte da med at han erkendte at alle kunne lave fejl smiley

Fuck jeg syntes det var sjovt. og har faktisk sener fundet ud af han har lavet TO buler i min mors bil og en stor ris smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så var man pludselig ikke så smart. xD
Kommentér på:
Så var man pludselig ikke så smart. xD

Annonce