{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Min gamle kat kom på besøg.. :'( {{forumTopicSubject}}

Min kat som jeg havde et meget tæt forhold til, har jeg ikke set et år. Har gået og troet han var kørt ned, men nej, tror han har fundet sig en ny familie.. smiley
Da stod inde i køkkenet så jeg tilfæligvis ud af vinduet. Der sad min lille mis henne ved kaninburet, hvor han engang altid sad og holdte vagt. Det lignte ham PRÆCIS på striberne, på farven, den måde han mijavede på(han havde en virkelig underlig mijav!).
Han var ikke så meget for at komme hen til mig, men han gav sig tilsidst, nåede at klø ham under hagen hvor han elsker at blive kløet. Han reagerede nøjagtig på samme måde.
Han gemte sig bag hækken indtil naboen, prøvede så at logge ham ud til mig, raslede med en gren i græsset. Når han bliver legesyg laver han nogle vildt dræber øjne, det gjorde den her kat også.
Er 110% sikker på det var ham! Min stedfar siger at det ikke er ham og bla bla bla -.- nu kendte jeg ligesom den her kat ud og ind, hvilket han ikke gjorde.
I tænker sikkert jeg overreagerer og det bare er en kat, men den kat var noget specielt!

Sorry det blev langt, men alt tyder på det er ham! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min gamle kat kom på besøg.. :'(
Kommentér på:
Min gamle kat kom på besøg.. :'(

Annonce