{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Når pengene ryger til hesten.. {{forumTopicSubject}}

Kender I det, når hesten fylder utrolig meget i ens hverdag og man faktisk ender med at bruge sine penge på nyt udstyr til den, i stedet for til en selv? xD

Jeg er simpelthen forfærdelig til at lade være med at bruge penge på heste-ting og jeg bruger dem også selvom jeg egentlig lige har brug for et par nye trøjer her til Januar Udsalget. Så går jeg hen og køber et hovedtøj, fordi min hest liiiiiiiige mangler netop dét hovedtøj der...... xD

Flot Lise..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når pengene ryger til hesten..
  • #1   7. jan 2011 Hmm jeg er generelt dårlig til at bruge penge da jeg er utrolig nærig, men har klart nemmere ved at bruge dem på hesten end mig selv smiley

  • #2   7. jan 2011 Har godt nok også nemmere ved at købe heste ting.. hehe.. Hvis jeg selv har brug for noget, køber jeg det kun hvis jeg er 100 på at jeg har pengene.. men hvis han har brug for et nyt dækken køber jeg det uanset hvad.. han skal bare have det godt smiley Er også slem til kun at ønske mig heste ting til jul og fødselsdag.. smiley

  • #3   7. jan 2011 Ihh nej det kender jeg slet ikke noget til....

    Eller jo, kender det alt for godt smiley

    Kan egenlig godt lide at købe ting til mig selv, synes bare det er meget sjovere, at købe ting til hesten.



  • #4   7. jan 2011 havde problemet da jeg havde pony han har alt, men hest har kun lige dte nødvendige, hader at bruge penge

  • #5   7. jan 2011 Ja, jeg tager flere gange mig selv i det...d:

  • #6   7. jan 2011 Jeg er virkelig virkelig virkelig slem til at købe ting, som jeg egentlig ikke mangler. Lige en grime, nye strigler, stofpose til ridehjelmen OSV. Så mit nytårsfortsæt er:
    -Jeg må kun tage i heste butikker, når jeg mangler noget, og jeg må KUN købe det jeg mangler (;


  • #7   7. jan 2011 Kender det alt for godt :S
    Men jeg er god til kun at købe det som jeg mangler (; (selvom det er noget som i sidste ende nok godt kunne undværes xD)


  • #8   7. jan 2011 jeg er mest slem til a gøre det at når jeg liiiige skal hente en ny himmalya sten så putter der sig som regel lidt for mange ting ved op ved siden a på disken.... og har prøvet a bede tingene a gå væk men de vil med hjem... hehe

    og men har nu samme problemer med børnene hehe men ja kender det desværre ALT for godt og har pt 3 så jo der er jo altid lige én der mangler noget .... eller....


  • #9   7. jan 2011 bruge faktisk flere penge på mig selv, altså tøj og kjoler ogsådan smiley
    har stortset alt hvad jeg skal bruge til min pony, og så vil jeg ikke købe for meget da dette er mit sidste ponyår smiley


  • #10   7. jan 2011 ååh ja det kender vi ALT for godt! tør slet ikke tænke på hvor mange tusinde kroner jeg har brugt på heste og hesterelaterede ting i 2010.........og til mig selv ligger nok på max 1000kr smiley

  • #11   7. jan 2011 Nu er det snart længe siden jeg har købt rideudstyr fordi jeg ikke rider mere, men jeg har nok brugt omkring 50.000 kr på udstyr til min hest igennem årene smiley det er dælme en slat, og man fortryder nu når man godt kunne bruge de penge på noget andet, så jeg er igang med at sælge det hele, rider jo alligevel ikke mere smiley

    Lige nu er jeg nok mest slem til at købe ting til lejligheden, men er også lige flyttet sammen med kæresten og han havde absolut intet, så det skal jo til smiley ellers ryger der også en del på Asos på kjoler og smykker smiley


  • #12   7. jan 2011 Hahaha, jeg kan kende mig selv SÅ godt i det mage af jeg skriver! xD

    Tror sgu også jeg har brugt flere tusind kroner på mine heste.. Først min sadel som kostede over 16 kilo, so hovedtøjer, underlag, dækner, foder.. Puha, tør slet ikke regne det sammen! xD


Kommentér på:
Når pengene ryger til hesten..

Annonce