{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Dårligt knæ {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre, om nogle af jer har oplevet noget lignende:

Mine knæ er ret mærkelige og har været det i nogle år efterhånden. De har ikke været ude for slag eller stød er min umiddelbare tanke - men jeg kan da ikke udelukke det ved fx at falde af hesten osv.

Men ja, mine knæ "klikker" i hverdagen. Når jeg sætter mig og rejser mig. Ikke højt, det gør ikke ondt, men de "klikker".

En sjælden gang i mellem får jeg voldsomme smæld, hvor jeg overhovedet ikke kan støtte på benet - det føles som om, det er brækket midt over.

Når vi har idræt og opvarmer bliver det slemt, og det gør ondt. Her efter sidste idrætstime humpede jeg rundt efter den del, hvor vi skulle hoppe. Det gør ikke så ondt i løbet af dagen, når jeg er i gang, men når jeg lægger mig ned, kan det trække i hele benet, og jeg kan ikke ligge i fred.

Jeg har været ved lægen, og når de "vrider" i det, gør det ikke ondt - ergo er der ikke gjort noget ved det.

Men det irriterer mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt knæ
  • #1   5. mar 2011 Det kan være forkert benstilling.
    Såler kan hjælpe. Man kan få dem lavet ved en fys. Det hjalp meget på mine knæ.


  • #2   5. mar 2011 Bliver dine knæ overbeslastet så at sige, når du løber, hopper osv?
    Altså bliver de varme og bløde eller noget?


  • #3   5. mar 2011 De kan godt føles varme, og jeg er ret sikker på, at det er overbelastning af en art. Jeg mener bare godt, jeg burde kunne hoppe det, der nu bliver forlangt, men ja, nogle har vel mere sarte knæ end andre :o/

  • #4   5. mar 2011 Hvis man har en lille smule skæv benstilling slides knæene forkert, og det gør ondt. Det er ikke noget man kan se på en scanning.



  • #5   5. mar 2011 Altså jeg hoppede nemlig meget i haven da jeg var mindre, men mine knæ kunne ikke holde til det og blev overbeslatede, blev varme og sådan helt bløde i det.. Sådan var de en del gange, og det er de blevet meget svage af.
    For lidt over et år siden knækkede det ene ben sågar spontant under mig, mens jeg stod og mugede ud, og kunne ikke støtte på den først, men så gik det lidt i sig selv igen, men ca. 20min. efter var det "låst fast", så jeg hverken kunne bøje eller løfte benet ret højt -.-'

    Lægerne har ikke kunne finde noget der skulle være i vejen, når jeg har været dernede grundet med mine knæer, dog er det stortset gået i sig selv igen, mine knæ klikker lidt ind imellem, og kan godt mærke når den er ved at være gal, og holder med det jeg laver lige så snart jeg kan mærke det..


Kommentér på:
Dårligt knæ

Annonce