{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Dårligt knæ - mange smerter!! {{forumTopicSubject}}

Jeg ligger her i min seng, og er ved at tude pga mit knæ, i januar var jeg ude og drikke med nogle venner og min kæreste, hvor jeg væltede over en skraldespandsfod, som jeg ikke havde der, og så dum som jeg er tog jeg fra med hænderne men med knæet. Hvilket gør at jeg lider af knæsmerter dagligt. Jeg har været til ortoprøv(staves?), og han siger enten er der mit ledbånd der er forstrukket, hvilke man ikke kan gøre noget ved. Ellers har jeg fået slået noget af mit knæ, som skal opereres.

Ved ikke hvad jeg håber på, på den ene side håber jeg på ledbåndet, for så skal jeg ikke opereres, men på den anden side håber jeg på jeg skal opereres da det er blevet så slemt nu, at jeg til tider får ondt når jeg rider.

Tænkte op om der var nogen der kendte nogen gode knæ øvelser så jeg kan få mine ondt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt knæ - mange smerter!!
  • #1   29. maj 2013 Du må da til yderligere undersøgelser med dit knæ når du har så ondt.. Hvis det er ledbåndet så tvivler jeg på at du kan få det til at gå væk ved at lave øvelser, tværtimod, tro mig jeg lever med 2 dårlige knæ og er opereret 4 gange i hver.. Til lægen og få ham til at sende dig til røntgen og en MR scanning. Tager du smertestillende? Ellers er 2 stk Pinex og 1 Ibubrofen 3xdgl en god ide

  • #2   29. maj 2013 Jeg har også fået dårligt knæ. Jeg gik til lægen mindst 5 gange før han faktisk sendte mig videre. Det skulle jo bare løbes væk. Endte med, at det var så slemt, så jeg måtte igennem to operationer med det. Gå til lægen, så du kan blive MR-scannet, som tea foreslår. Du risikerer bare, at det bliver endnu værre. smiley

  • #3   29. maj 2013 jeg har også selv dårlig knæ, men man skal passe på med hvilke øvelser man laver. jeg selv har bøjet knæskal og en flænge i der ikke vil komme på plads + meget væske og noget med min minisk.:D. ved mig hjælper det at ride. som min læge sagde jeg ikke måtte og sagde jeg skulle cykle. men det kan mit knæ ikke holde til. så det gælder om at finde noget selv.:D


  • #4   30. maj 2013 Jeg blev opereret i feb 2013 fik fjernet 2/3af min minisk og nogle trævler i knæet og må desværre stadigvæk gå med daglige smerter får en masse stærkt medicin og er det ik blevet bedre inden for 6mdr skal jeg under kniven igen... så vil bare sige at det desværre ik altid en opration hjælper... men håber du får den rette hjælp for det er ik sjovt når man ik kan ride optimalt og så med smerter

Kommentér på:
Dårligt knæ - mange smerter!!

Annonce