{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

ikke heste.. {{forumTopicSubject}}

er der andre end mig der har en ikke-heste famile?

de forstår ikke at heste tager tid, og siger hele tiden "amen, du var ude og ride i går"

bliver ret frustreret, og når jeg så prøver at forklare det til dem, gider de ikke at høre- okay, forstår godt at det måske ikke er så skide spændene, men prøv da lige og være opmærksomme!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke heste..
  • #1   7. jan 2012 jeg er den eneste i min familie der er heste interessede, den der forstår mig mindst er nok min far og mine brødere, men især min far, han har været ude og se mig ride en gang til et stævne, men ellers har han aldrig set mig ride som sådan, havde godt nok min egene heste der hjemme da jeg boede der hjemme, men der er mange ting han ikk forstå med hensyn til ridning, og heste.

    min mor er bange for heste, men forsøger alligevel og vise forståelse for min hobby, hun er bl.a. næsten hvert år med mig til hest og rytter messen i herning


  • #2   7. jan 2012 Jeg er også den eneste der har med heste at gøre i min familie.
    Min far er gammel landmand, så han ved lidt om heste smiley


  • #3   7. jan 2012 Mine brødre interesserer sig overhovedet ikke, men det er ikke fordi det gør mig noget.
    Min far heller ikke som sådan, men han er da ude og se mig ride til stævner, og det er også nogle gange ham der er chauffør til stævner :o)
    Min mor er bange for heste (selvom hun selv red da hun var på min alder), men alligevel elsker hun at være med til stævner, og hun har da også hilst på hestene i stalden. Endda også den største af dem smiley


  • #4   7. jan 2012 Mine forældre kan godt finde på, at komme forbi ude i stalden, mest hvis de skal noget derude, altså smide foder af, eller give mig nogle penge (HAHA) - men nogle gange også af sig selv. Det er lidt hyggeligt ;-). I går kom min papfar ud med fødselsdagskage og så hjalp han med at lukke heste ind smiley
    det var hyggeligt.


  • #5   7. jan 2012
    Mine forældre og de fleste i min omgangskred interesserer sig heller ikke, så jeg har altid skruet helt ned for heste-historierne, hvilket måske så går ud over min ene veninde, som også har hest, da jeg bare vælter alt med heste ud over hende x)

    Men hvis hesten virkelig har været god så kan jeg ikke lade være med at dele det når jeg kommer hjem også selvom jeg ved at min familie er sådan lidt "nå, det var da godt.."


  • #6   7. jan 2012 Jeg er også den eneste i hele min familie der har noget med heste af gøre.. Og når jeg så fortæller min mor om dagen i stalden eller andet, eller en øvelse vi lavede perfekt, står hun abre sådan lidt og nikker fraværende fordi hun ikke fatter en meter.. smiley

  • #7   7. jan 2012 Griner, jeg begyndte at komme sammen med en mand, han var bange for heste.. De skulle ikke komme inden for 10 meter af ham, så havde han en kollega, der stod i en klemme med sin hest, hun havde ikke nogen steder at stille den, så han købte den... Og nu vil han ikke af med den, han rider på den, og er helt tosset med den hest.... Jeg ville gerne have en der var lidt letter end en tinker... en der kunne springe, men det er nok ham der vinder, så jeg må tulle rundt på ham og kede mig lidt

  • #8   7. jan 2012 Mine forældre ved ingenting om heste, min lillesøster gør heller ikke, men er ved at finde interessen og er lige startet til ridning. Min mor er begyndt at skridte og trave lidt rundt på Baloo, og så viser jeg en masse video'er, og hun låner nogle af mine fagbøger om heste, så hun er godt på vej til at blive heste-moar smiley Min far ved ikke så meget om heste, men han støtte meget op om min interesse, kører mig ofte ud til hesten, er med mig til stævner, og muger også ud for mig en gang i mellem - og en sjælden gang imellem kan han godt overtales til en lille skridttur med trækker smiley

  • #9   7. jan 2012 jeg kommer fra en absolut ikke heste familie smiley
    Min mor havde dog fjordheste da hun var barn, men min morster kom ud for en rideulykke og brækkede ryggen, hun sidder i kørestol den dag idag, så de kom af med ponyerne.. ind til i sommers havde hun ikke været oppe på en hest siden, men i sommers fik hun en trækketur på min DV, det kom meget bag på mig da jeg spurgte om hun ville, og at hun svarede ja smiley
    min mor har ikke nogen negativ indstilling til hestene, men har bare ingenting med dem at gøre.

    min far tror at alle heste sparker, selvom de står med ørene fremme, heste er nogen undskabsfulde uhyre man aldrig kan bruge til noget, det er rent pengespild. og mener alle der har heste, har alt for mange penge.. (ham vælger jeg, at lade være med at høre på!)

    mine søskende har aldrig rigitg interasseret sig for heste, 2 af dem kan dog være frisk på en lille skovtur, HVIS det er i skridt og det er på min gamle pony, alle andre er nemlig farlige. selv en gammel fjordhest på 26, der går lige i røven på den hest jeg rider, er mega farlig..
    min mindste søster har gået til ridning for laaang tid siden, men det hang ikke ved smiley

    Det har været et problem når jeg gerne ville til stævner, eller undervisning. det ville de ikke bruge deres tid på. Men når min lillebror skulle til fodbold og søsteren skulle til håndbold, er der ingen problemer! smiley



  • #10   7. jan 2012 Mine forældre vidste heller ingenting om heste - jo, min mor hygge red engang for 1 mio. år siden, men var mere eller mindre bange for heste smiley
    Min far var rædselslangende for heste - han kunne kun filme mig, hvis han stod på den anden side af barrieren og jeg red nede i den anden ende (i kan selv regne ud hvordan filmene blev)

    De fandt hurtigt ud af hvor meget heste betød for mig, og begyndte derfor at sætte sig ind i det smiley

    Nu har vi egen gård, de tager med mig til stævner, kører mig til træning i den anden ende af sjælland og deltager i alt smiley

    Hvis jeg var dig, ville jeg evt. prøve at inviterer dem med i stalden, så de kan se hvor meget det egentlig kræver smiley
    Eventuelt sidde og kigge på "heste-ting" derhjemme også, så de forstår, at det altså er en stor del af dit liv.


  • #11   7. jan 2012 Mig og min søster er de eneste med interesse for heste, min far kan godt lukke dem ud og klappe dem. Men han forstår ikk meningen med at give hesten dækken på og han sys bogstaveligttalt at de stinker... Min mor er ikk så tryk ved dem , men lukker dem gerne ud og fodre smiley

  • #12   7. jan 2012 Min far kan nærmest ikke fordrage heste. Når han endelig er ude og se mig ride er han meget fraværende og går egentlig bare og tripper for at komme hjem. Han benytter hver lejlighed der er for at få mig til at droppe ridning. Jeg tror hovedårsagen er at han er bange for heste.
    Min mor derimod har selv redet, men gør det dog ikke mere efter hun blev smidt af. Men hun overvejer vist at starte igen. Hun er altid med mig når jeg er ude at ride og jeg kan altid snakke med hende om ridning, så det er dejligt.
    Ingen af mine venner interesserer sig for ridning - det har dog hjulpet nu hvor jeg er på efterskole med ridning smiley Men ellers er jeg også ved at have lært bare at holde mund om ridning, for jeg ved at folk ikke gider høre om det alligevel.


  • #13   7. jan 2012 Jeg er jo så heldig at jeg er født ind i en heste familie :O) Dvs:

    Min mor - Har haft 2 heste som mindre, og er nogengange med ude og træne Stjarni sammen med mig, hun håber på at må hjælpe med Falcon og det, men hun skal lige vide liiidt mere for at arbejde med en rå hest smiley

    Min far - Arbejde for en hestehandler som 17'årig og tilred MANGE heste, og er nogengange med ude og træne Stjarni også smiley

    Min mormor - Red meget som lille, og havde hestene sammen med min mor, og vil gerne have sig en hyggehest igen smiley

    Min farfar(død) - Havde selv et par arbejdsheste i sin tid, og red en lille smule smiley Men ellers bare hygge

    Min oldemor - Var ringrider-rytter, og deltog i mange stævner

    Min oldefar - Deltog også i ridestævner, og havde også 2 heste indtil han desværre døde af en blodprop smiley

    Osv osv osv smiley

    Min lillebror er også helt vild med heste, og min halvstorebror er lidt småbange for dem, men har redet på heste og det smiley Min ældste lillebror syntes de er nogle store nogle, og vil kun snakke med Stjarni smiley


  • #14   7. jan 2012 har så min reserve famile, der hestefamile. næsten alle (mor, storesøster og lille søster) rider. faren rider ikke men passer heste und so weiter smiley

Kommentér på:
ikke heste..

Annonce