{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Mærkelige drømme? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad går i for tiden og drømmer af mærkelige drømme? xD

Jeg drømte i nat at jeg var på Island med en veninde (Har familie deroppe), og vi var der om vinteren.. Men der var blevet bygget en frihedsgudinde oven over gården, så hele udsigten var blevet ødelagt.. Men vi skulle altså ud at ride, men der var så glat at jeg gled heele vejen ned ad bjerget (Gården ligger på en ret stor bakke, som jeg egentlig ikke må kalde den :-P) , og så skulle jeg op igen, men der var så glat at jeg næsten ikke kunne.. Og da jeg så langt om længe kom op, havde min veninde sadlet sin hest op, og så gad hun ikke vente :l Men jeg kunne slet ikke finde nogen af de heste som var tilredet, så jeg blev nødt til at tage Nikita (Hun er en pony jeg har herhjemme), men min mor synes jeg var alt for stor, så jeg måtte ikke ride alligevel..

Haha, wierd drøm.. smiley

Hvad har i drømt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige drømme?
  • #1   22. feb 2012 Og ja, jeg keder mig.. smiley

  • #2   22. feb 2012 Jeg skulle skyde en fugl (Grå spurv) der var kommet tilskade, 2 SUPER lækkere mænd stod ved siden af mig og kiggede forventningsfulde på mig. Jeg tager geværet (Som er ca. 6cm stort XD) og skyder fuglen...

    Den dør ikke, men bliver ramt. Mine fingere sætter sig fast i nogle af de små revner i geværet og min veninde bliver nød til at hjælpe mig fri ..

    De to stadig SUPER lækkere mænd begynder at grine ._.'

    Og jeg som troede at jeg havde en chance. smiley


  • #3   22. feb 2012 Gle

    Ej, sker det også tit for dig? ._.


  • #4   22. feb 2012 da jeg er på antideprasivmedicin drømmer jeg stort hver dag de mest MÆRKELIGE og UVIRKLIGE drømme som overhovedet ikk hænger sammen...

    har både drømt hest, kærester, kærlighed, voldtægt, møde nye mennsker, fest, og lykke i en drøm på en nat


  • #5   22. feb 2012 Jeg drømte engang at jeg var hjemme i nattøj.
    Jeg passede min lillesøster og en fra min klasse (en dreng jeg ikke kan fordrage), løb rundt og slog græs i vores have, i snevejr.

    Jeg kravlede så ind i min lillesøsters kasse mens hun ikke så det, for at forskrække hende, men hun kom aldrig tilbage til mig og kassen.

    Så blev det aften og jeg tog til en fest. Pludselig slår ham drengen fra min klasse en ned, så han får næseblod, og så var der en voksen kvinde, der ringede rundt til alle forældre og fortalte det, og ville høre om de ville have deres barn hjem pga det. Det ville Ida fra min klasses forældre godt, og hun var da med til festen.. Så spurgte jeg damen om jeg måtte komme med, og det måtte jeg godt for hende og idas forældre. Så løb jeg ovenpå efter min jakke, og lige da jeg åbnede døren så CEEEENSUR! smiley så jeg skyndte mig at tage min jakke og løbe nedenunder igen!

    vi skulle så over på skolen, fordi Idas jakke var derovre, og hun går så ind i vores klasse alene mens jeg venter ude i aulaen. Alt lys var slukket, og der var kun et bordfodboldsbord midt i aulaen. Der gemte jeg mig så for at ville skræmme hende, når hun kom ud (det har jeg åbenbart et eller andet med, at jeg gerne vil? xD)..

    Så går en random pige ind i klasselokalet (der er stadig slukket lys over det hele), og så skriger hun og løber væk. Hun opdager mig og hiver mig med, og så løber vi bare helt vildt hurtigt udenfor.

    Udenfor står der en masse mennesker klædt i sort og med en kniv i hånden. De stod spredt rundt omkring og de stod bare helt stille og stirrede på en.

    jeg bor ikke så langt væk fra skolen (irl og i drømmen), så jeg løber hjem, men midt på min vej står en skraldespand hvor der sidder en af de der mennesker i, og venter på at jeg kommer så han kan slå mgi ihjel med kniven.

    Jeg løber udenom og kommer hjem. Så løber jeg ind på mit værelse, og jeg kan så tydeligt huske at jeg tænkte i drømmen ''VÅGN NU OP! VÅGN NU OP! JEG VED JEG DRØMMER'' og så græd jeg i drømmen (og irl åbenbart for jeg var grædefærdig da jeg vågnede?)..
    Så går jeg ud i stuen til min mor, stedfar og lillesøster (hun er 5).. De alle 3 er klædt i sort og med en kniv og så siger min stedfar noget med:
    ''Du har 5 minutter til at løbe 315 km..'''
    Og jeg tænker bare FUCK!
    Og så siger han ''Ej det var for sjov.. Du skal løbe til Als på 5 minutter!''

    Og så løber jeg ud og løber alt hvad jeg kan. Og pludselig hører jeg noget bag ved mig, og så kommer min mor kørende i en gravko og prøver at køre mig ned, men jeg hopper under skovlen og overlever og så vågner jeg..

    Den med gravkoen er sikkert fordi jeg så ''Scary Movie'' inden jeg gik iseng, og der var en kvinde der byggede en gravko -.-

    Men shit jeg var bange da jeg vågnede! Specielt fordi jeg husker at jeg i drømmen godt vidste at jeg drømte, men at jeg bare ikke kunne vågne!

    DET VAR ADR!



  • #6   22. feb 2012 Drømte for ikke så længe siden, at der kom nogle mænd i biler ud på gården med geværer og ville skyde. Men de kiggede så efter mig. (Havde tidligere i drømmen set de samme mænd i Fætter BR). Så jeg gemte mig, og så tænkte jeg om jeg ikke bare kunne være usynlig, så det blev jeg.
    Så ledte de efter mig, og de ville bare ikke gå, og det gik hele drømmen egentlig med smiley


  • #7   22. feb 2012 Jeg drømmer ofte stress-drømme, hvor jeg skal nå en hulens masse ting på meget kort tid. Når jeg så vågner, føler jeg mig mere træt, end da jeg lagde mig til at sove smiley

  • #8   22. feb 2012 Jeg drømmer stort set hver aften - Hvilket gør jeg ikke er udhvilet når jeg skal op :s

    Natten til igår drømte jeg at jeg var ude på vores terasse sammen med vores hund, og der var en masse katte som ikke ville forsvinde (IRL render der en masse hjemløse katte rundt over det hele), så jeg kastede dem, sparkede dem og sprøjtede vand på dem, men intet hjalp, og de blev aggressive og gik til angreb. Og jeg havde læst om noget lignende i en avis eller på nettet om et andet sted hvor katte, hunde og heste var gået til angreb på deres ejere ligsom kattene hjemme ved mig ...

    I nat drømte jeg tilgengæld bare jeg var ude og handle med min kæreste, og vi skulle købe ind til kylling i mango chutney, men så kunne man ikke få noget som hedder Sambal Oelek i Super Brugsen, så vi måtte droppe det ... (Jeg drømmer ellers ALDRIG normale drømme, sidst jeg drømte noget normalt drømte jeg jeg lå i min seng og kiggede ud af vinduet, og det regnede... Tro mig, det var en lang nat med den drøm!)

    Har også engang drømt jeg havde en karate kamp med Linh (En fra min klasse)'s bedstefar, i min egen have, og pludselig kom en giraf og sagde vi skulle stoppe med at kæmpe ... Og jeg ville jo bare have min pose som jeg havde glemt inden i mit hus (Som i min drøm var en butik)


  • #9   22. feb 2012 Jeg var hjemme hos en veninde for ikke så helt vildt lang tid siden, og der drømte jeg at jeg var med i X factor.. (jeg kan abre ikke synge men det kunne jeg i drømmen!)

    Jeg gik videre til andet liveshow, og så blev jeg stemt ud, og pernille rosendal var så ked af det, og ville have et håndtryk osv.. Og så gør blachman tegn til at jeg skal komme over til ham, og så siger han ''Jeg kommer til at savne dig!'' og så gav han mig et mega kram smiley
    JEG ELSKER BLACHMAN!<3


  • #10   22. feb 2012 Jeg drømte at min kontaktlære på efterskolen var en søko som vi holdte i et bassin på et græsareal på efterskolen, (hun var helt lilla, som en tegnefilm søko/sølløve ting) de andre måtte ikke vide at det var inge-lise og hvis vi ikke tjekkede til hende hver time (jep, min roomie og jeg pjækkede fra time for at holde vores kontaktperson som var en søko/sølløve med selskab........) ellers døde hun og så ville verdenen gå under. SÅ DEEEEEEEEEEEET.

  • #11   22. feb 2012 Ja jeg har drømt at min shetty, mistede et ben?
    Altså det hele er sådan sort og overskyet, der kommer en KÆMPE ørn, og vi er ved at tage heste in, den tager så fat i benet på Melissa.
    Og Hun kommer på dyrehospital og alt det der, og kommer så til at gå rundt med kun tre ben?
    Det mærkligste var dog, at jeg ikke vidste noget om det? Til trods for at jeg havde set ørnen med hendes ben i munden, mine forældre havde holdt det hemligt for mig i 29 dage xD
    Jeg var fuldstændig grædefærdig da jeg vågnede smiley

    Jeg har også drømt at ham der den onde fra ninja turtles med arret i hovedet ville slå os ihjel xD
    Mig og min lillebror ligger på gulvet på hans værelse, og den onde fra ninja turtles siger "Nu skal i dø!" Jeg siger så til min lillebror at han skal spille død, det gør vi så, og det tror den onde utroligt nok på smiley

    Hehe smiley Det var så et par af mine mareridt faktisk smiley


  • #14   22. feb 2012 Nicoline - Haha - kom ligepludselig til at tænke på et mareridt jeg havde dengang jeg var bette....
    Jeg drømte at min far var Bruce lee.Så vi sprang lidt rundt oven på bilerne og slåssede. Efter et stykke tid siger hav "jeg kan ikke slå dig ihjel" også gik han op af vejen. Han var nået et godt stykke da jeg løb efter ham og spurgte om han ville med i amager centeret. Og der gik vi så op. ( den forkerte vej dog) også vågnede jeg, helt forvirret ;.P


  • #15   22. feb 2012 jeg drømte i nat at jeg skulle til jbk for at arbejde og jeg glædet mig vildt fordi så skulle jeg se en af de andre arbejder igen
    så stod min tysk lære og jeg og skulle have et bor med over til det sted hvor vi skulle melde min hest ind
    (for i drømmen måtte man tage sin hest med hvis man kom og hjalp til jbk)
    så begynder vi at gå med det bor vi kommer så hen i en rundkørsel hvor vi så ser ham den anden hjælper som jeg havde glædet mig til at se vi vinker så til ham og jeg er over glad fordi han var der

    vi går så ind i et hus og melder hesten ind så da vi havde meldt hesten ind og sat boret fra os skal vi ud af huset og så står GUSTAV inde i huset og snakker som Gustav gør og en anden kendt unden for
    jeg skynder mig så væk fordi jeg vil over og se ham som som kørene i rundkørslen

    jeg kommer så over til rundkørslen og går op på den den er så blevet sådan helt blød og det er så blevet til en grøn næsten flad hoppeborg
    jeg beder så om at få den pustet op igen jeg kæmper mig ud af hoppeborgen og tager sko på (tror jeg nok) så kommer min historie lære over og siger noget jeg ikke kan huske (kan kun huske jeg griner af hende og så slutter min drøm


  • #16   22. feb 2012 og da min drøm slutter og jeg vågner falder min ene pude ned på gulvet og jeg tænkte jeg kunne bare tage den anden men den lå allerede på gulvet

  • #17   3. aug 2013 Jeg drømte i nat, at jeg skulle sælge min hest, så fik jeg den solgt til 5.000. Så ville pigen jeg solgte hesten til, hun ville sælge den igen efter 3 dage. Da jeg så spurgte jeg om jeg måtte købe den, det måtte jeg men den kostede 100.000 kr. Vi fik nogle mennesker til at komme og sige hvor meget de ville gi' for hende. De fleste sagde de ville gi' 5.000 for hende. Pigen hun sagde vi bare skulle gi' det halve, og vi kom til at sige det var 250. Det gav vi for hende, og fik hende hjem.

Kommentér på:
Mærkelige drømme?

Annonce