{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Jordfold {{forumTopicSubject}}

Nu skal der ske lidt med de/den tykke pony der står ude i min baghave, også kaldet Dixie! Hun skal have lidt mere muskler og lidt mindre fedt omkring maven, hun skal se godt ud smiley

Nu har jeg ikke muligheden for at smide en mundkurv på hende, men istedet smide hende på en jordfold. Det jeg så tænker var at smide hende derind 12 timer med doseret mængde wrap og så på nedbidt græsfold de sidste 12 timer. Kunne det ikke lyde som en fornuftig idé? Spørgsmålet er så bare om jeg kan smide hende ind på jordfolden om natten og så om dagen på græsfold?

Alle musklerne arbejder vi stærkt på med massere af bakketræning og alm kørsel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jordfold
  • #1   16. jul 2012 der er ikke noget ondt i jordfolden bare de har hø adlibitum....

    jeg vil nærmere sige en dødbidt græsfold er farliger for ingen græs, så æder de først jord hvis der ikke er andet og så har du kolik problemer.


  • #2   16. jul 2012 Jordfold med hø eller wrap er en god ide - mine går også kun på jordfold med hø i vinterperioden smiley

  • #3   16. jul 2012 Hvorfor ikke bare motionre hende og flytte fedtet rundt og lade det blive til muskler smiley En hest der skal sætte muskler skal have noget at tage/omdanne af.
    Pas på med det nedbidte græs, det er værre end det høje


  • #4   17. jul 2012 Team Hjortkjær
    Kan godt se hvad du mener med at få motioneret hende, og det er faktisk også den løsning jeg helst vil ha' fat i. Problemet er bare at hun er 3 lige nu, og hun skal have mange 'små pauser', så det vil slet ikke blive en konstant motion.
    Det lyder sikkert lidt tosset med de små pauser, men sådan fungerer hun bedst smiley

    Og så lige til jer der synes det lyder som en god idé med jordfold, så når hun bliver sat på nedbidt græs, så er der ikke dødbidt men heller ikke voldsomt græs.

    Det jeg gerne vil er at kunne kontrollere lidt mere hvad hun spiser, og få hende fodret korrekt, så hun netop kan få bygget nogle dejlige muskler op smiley


  • #5   17. jul 2012 Hesten sætter ikke muskler kun ved korrekt fodring - der skal også træning til smiley

  • #6   17. jul 2012 Jeanne
    Selvfølgelig, men for at hun kan få en pæn figur og samtidig få nogle dejlige lækre muskler er det nok ikke så smart at hun er vold tyk, når jeg ikke har muligheden for at komme ud at træne og motionere hende hver dag... Så hun taber sig, og jeg stadig kan blive ved med at bygge musklerne op smiley


  • #7   17. jul 2012 Det er jeg helt enig i smiley

  • #8   17. jul 2012 Hihih, men kan godt se min besked længere oppe måske ikke er helt forståelig smiley

Kommentér på:
Jordfold

Annonce