{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Min hest bliver mishandlet... {{forumTopicSubject}}

Min hest bliver desværre mishandlet. Giver lidt for mange slag med pisken og river altid i munden, for har SLET ikke styr på mine hænder smiley men hun vil bare ikke springe hvis jeg ikke har pisk med og hun er bare ikke nem at styre hellere, så kan ikke lære at sidde roligt med hænderne...

Hvad skal jeg gøre? Min underviser ved ikke hvordan han skal hjælpe.

Hun ser altid sådan her ud og jeg kan bare se frygten i hendes øjne ;'(
Ser mange har et rigtig godt forhold til deres heste herinde, føler ikke jeg har det med Jasmin.

(link fjernet)

(ironi kan forekomme. Jasmin har storset altid ørene fremme og munden er altid åben, for hun skal smage og gnaske på ALT xD lakrids som hun slikker, høet, maden, vandet, biddet, grimen. Skøre tøs... Har flere billeder forfra/skråt af hende, og hendes vinkel derfra er bare ikke særlig god.. smiley Skøre tøs altså. Hun klarede det bare så godt til springning i dag og jeg kunne bare mærke hun synes det var dejligt at lave noget andet og hun var bare så meget mere rolig end normal og langt mere styrbar.. Søde krikke! smiley PS. Jasmin har ingen pisk ved sig

Er der mon andre som har sjove billeder af deres krikker, hvor man nogle gange tænker - det her må bare ikke komme på nettet, men som stadig bare er lidt for morsomt? xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest bliver mishandlet...
Kommentér på:
Min hest bliver mishandlet...

Annonce