{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Næsten smadret. {{forumTopicSubject}}

Ja i dag oplævet jeg for første gang at en hest upåvirket (næsten) prøvet at sparke mig ned. Heldigvis for mig så har hesten problemer med bagparten så hun får ikke bagbenene ud bag sig. (dette vidste jeg dog ikke)
Jeg trak hende ind og hun var småsur som hun nogle gange er. Jeg fik hende ind i boksen og løsnet træktauet og ville klappe hende på halsen. (har gjort dette før uden problemer) Hun lægger så ørene tilbage vender hurtig rundt og prøver at sparke mig to gange. Jeg hyler og bliver både vred og bange og skynder mig ud af boksen. Ejeren fortæller dog at jeg aldrig må gøre andet end at løsne hende da boksen er hendes fri rum og ingen må gøre noget med hende der inde. Men hold da op sikke et chock. Jeg som bare ville rose hende og så vil hun gå løs på mig. I morgen skal jeg tage hende både ud og ind for dette skal hun ikke tro hun kan komme afsted med.
Jeg har mange gange blevet sparket ud efter af andre heste men det har været i forbindelse med strigling/rensing af sår osv. og jeg har stået tæt på hesten. Dette kom meget overrasket og var virkelig ubehagelig. Havde hun haft en ok bagpart havde hun smadret mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næsten smadret.
Kommentér på:
Næsten smadret.

Annonce